Pazartesi, Ekim 19, 2009

Uyuşuk, mayışık, ama yine de kendiyle barışık.


Eveeeeet, yine bir pazartesi ve damla yine şuan derste olması gerekirken odasında, bilgisayarının başında.
Uyku düzeni bozulmuş, toparlayamaz bir halde; anca sabahın 6'sında uykusu gelmekte.. Olsun yine de 3 haftadır "Tamam, bu gece erken uyuyacağım." demekte..
Yar bana bir akıl medet,
Aman bana bir akıl medet.

Çözüm nedir ?
Bir program, kuralcı bir baba, internetin kablosunu koparmak(*)?

(*)hayır, o sonuncusunu yapamam, dün internetimi limitsiz yapmışken hele, asla :/

Neyse ne..
İkinci öğretimim.
Sabahlıyorum.
Geç kalkıyorum.
Sonuç olarak; okula gidemiyorum.

Help o_O

Resim: Devi on - by ~TentacleEyes

2 yorum:

  1. Ahahah şu uyku düzensizliğini bende çok yaşadım. babam her sabah istikrarla telefonumu arar, annem oğluşummm kalkk hadi diye sallar filan :D hep isyan etsemde sabah 5 den önce yatmazdım :)

    Nasıl düzeldiğimi hatırlamıyom, hatırlarsam sölerim sanada :D

    YanıtlaSil
  2. ben çok bozuldum, düzeldim.
    bunu da aşıcam eminim.
    istersen arat blogumda.
    bavuldan sonra en çok değindiğim konudur ahaha :D

    YanıtlaSil