Çarşamba, Ekim 28, 2009

Plansız, Programsız, Ayarsız


Saat öğlen 1.
Sular kesik.
Sular kesik olunca çok strese giriyorum.
Kıvırcıklığı artsın, daha güzel oluyor yıkanmadığı zamanlar diye 4 gündür yıkamadığım permalı saçlarımın artık takadi kalmadı, suyla buluşmak istercesine grevdeler. Hareket bile etmiyorlar, kütük gibi kaldılar.

Sanırım bir önceki postumda kullandığım rezervuar kapağında verdiğim "asat" reklamı Antalya su ve atıksu idaresini pek memnun etmedi.
çok da iğrençleşmek istemem ama evin nüfusunun olan tek wcyi doldurduğu ve yanına yaklaşılmayacak hale getirdiği evde 'sabah çişi'mi hala tutmaktayım.

o değil, insan elini yüzünü yıkamayınca güne başlayamıyor.
bekliyorum
biliyorum, bu bekleyişim faydasız..
bu sular bu akşama kadar gelmeyecek..
ben de ya açlıktan ya da fazla asitten ölücem.(*)

(*)sidikte 0,40gr-0,80 gr/litre ürik asit varmış

2 yorum:

  1. Ben bal arısı gibiydim senden önce
    Bak pervanelere döndum seni görünce

    Yana yana kül olsam her an
    Yine de senden ayrılamam
    Yoluna adadım ömrümü ben
    Sensiz olamam
    Yana yana kül olsam her an
    Yine de senden ayrılamam
    Bin yıl yaşasam yine sana doyamam

    Sana gönlümü verdim nazlı güzel
    Seni almazsam gözlerim açık gider

    Bana ellerini ver
    Hayat seni sevince güzel
    Yoluna adadım ömrümü ben
    Gel kaçma güzel

    Bana ellerini ver
    Hayat seni sevince güzel
    Sana gönlümü verdim nazlı güzel...

    YanıtlaSil
  2. aaaa çok eski bi şarkıııı bu yaa:D @gereksiz yaş kaç ? 45-50 ?? :PP

    @damlaaa yeni bi virüs salıcan bu pisliğinlen ortalığa :P kelebek kribi filan :D

    YanıtlaSil