Çarşamba, Ekim 21, 2009

Gece konsumatristi diye apsürd ve sapık bi başlık geldi aklıma

Gecenin körü gödüklerinden ötürü uyku tutmamış ve telefondan interneti sayesinde Varol'a meyillemiştir hissiyatını;


Bu böyle olmaz donjuan. Acı çektir bana, yırt parçala. Uyandır uyandığın anda. Kaldır, çişimin sesini duyana kadar da peşimi bırakma. Gün içerisinde uyutma. Kısacasi sıç ağzıma! Başka oluru yok düzenlenmemin.. Ne mi yaptim? Senin nette tüm saklı sırlarını buldum.. Ardından facede bi bakayım da yatayım dedim.. Geçen sene sınıfta hiçç ama hiç konuşmadığım, şişko (öyle bi şişkoki bacaklari birbirine dolanacak da düşecek hissi veriyo), kepçe (düşün ki afyonun rüzgarında kulak cırparak ilerleyebilecek) ve asosyal bir insan evladı var idi! Bi kere sesini duymadım, aynı kendine benzeyen tavşan gibi mel mel bakan bi arkadaşı vardı. Arada gözükür, pek sık teşrif etmez, gelse de geç kalır, sınavların ortasında gelirdi. Kimse de takmazdı gölge gibiydi. Ben onun faceine rastladım :| Şaşırdım. Konusamıyo olsa da yazabiliyordu. Profilindeki yorumları okumakla geçirdim bir 15dkmi, güldüm güldüm, oturdum. Ardısından nerdeyse her fotoda yanında olan, kendisinin yarısı ebatlara sahip çirkin yüzlü kızın kim oldugunu merak ettim. Sevgilisiymiş :| inanamadim!
Hayır. Kepçe, aşırı şişko ve asössyel die sevilmeyi haketmior değil elbette.
Ne peki biliyor musun?


Kıskandım lan :s acaip hemde. Her yere birlikte gidiorlar, aynı dilden konusuyorlar, cok garip bi cift olsalar da ikisi bir fidanın guller açan dalı gibi..

Sevmek, aşk falan.. Güzel şey lan..

Bu maili de resim takviyesiyle plöge eklim. Belki bu olaydan bi ders cikaran olur. Gerci derslik bi sey yok ki be? Hep oyle derler ya, ben de galyana geldim.
Lav yu! Mujk! :*

3 yorum:

  1. verrrmiyooo gızınııı gavur anasıııı :D:D böylede konuyla alakasız yazarım ben.evet yaparım bunu! :D müzik hoşuma gittide şeyedeyim dedim:P farklı olmuş...

    ya bide şu kelime doğrulamayı kaldırsan nasıl olur?hıhı bencede güzel olur:)

    YanıtlaSil
  2. ben onu zaten insanlar blogu okumayı bırakıp çiftetelliye sarsınlar die iliştirdiydim oraya..
    çığrından çıkmadı henüz olay
    amacına uygun gidiyo :P

    o değil de yakında şarkının tamamını koyup blog dünyasında hit olucam :D

    YanıtlaSil
  3. ehehhe :)) ama başarılıydım bugün :) acı yok Rocky acı yok :) artık düzenli bir hayat seni bekliyoo ^^

    YanıtlaSil