Pazar, Ekim 04, 2009

Gittim, Geldim. Ben hep gider gelirim.




Maduriyetim: Hala bir fotoğraf makinam olmamasından dolayı bu ufak tatilimi resmedememem
Çözümüm: deviantart'tan kendin çekmişçesine resimler bulmak
Tatilin zararları: iş birikmesi, staj defterinin hala ortalarda sürünüyor olması
Tatilin yararları: Bir tutam karanfil atılmış çay gibiyim
Bugün: Bir fotoğraf makinam oldu
Durum: Çok mutlu değilim çünkü yarı profesyonel
Temenni: Sırf ucuza profesyönel makina almak için Work&Travel'a gitme isteği
Kargaşa: Avon satışını her genç kız iş hayatına atılmadan yapmalı. Gerçek bir pazarlama cambazlığı
Saat: sabahı buldu. ikinci öğretim olmak bu demek galiba
Beyin: Kararsız, evet her zamanki gibi
Yarın: bu staj defteri dolmalı. Sürekli aklıma geliyor, hatta hiç çıkmıyor. bulduğum her boşluğa "staj defteri" yazabilirim, ama oturuup kalan 8 günü doldurmam

3 yorum:

  1. Amerika'ya git amarakiya gitttt :) Amazon'dan sipariş vericem sen kapıp gelirsin dimee :) Çok güzel makineler var yılbaşından sonra almayı düşünüyorum bende :)

    YanıtlaSil
  2. Amerika ya gönderelim senide :) ben aldım kuzenim için bir tane profesyonel amazondan. staj defterinide umarım en kısa sürede hazırlarsınç kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  3. Burdan yak. :D Damla McDonalds da sana nasil dil doktugumu tekrar dusun Amerika icin. :D

    YanıtlaSil