Pazartesi, Ekim 19, 2009

Deja-vu


İstanbul'dan halam gelmiş.
Babam da bakkalına çağırdı, "halaların gelecek, sen de gel" diye..
Atladım son model bisikletime :)
Gittiğimde henüz gelmemişlerdi.
Bakkal kızı olmak süper bişey yau. Yiyosun içiosun bakkal amcanın gözüne baka baka :D
hem de söylenebiliyosun.. "off ne biçim bakkal ya, icetea yok mu?!"
tabi sonuçta o baban. agrasife binmiyor, kalkıyor çıkarıyor, en soğuğunu veriyor :D (ee malum burda yaz hala.)
Neysem..
Halamlar geldi.
Çıktık dışarıdaki masaya oturduk. Muhabbet, sohbet. Derken apartmandan komşumuz seval teyze geldi ziyarete. Halamları da tanır. Çok da sıcak bir kadındır. Almanya'da büyümüş, yetişmiş felan. Süper bi kadındır. Çılgındır teyzedir. İkisi karışınca süper bi şey çıkar ortaya :)
Sonra konu benim yaptığım abuk sabuk illüstrasyonlarımdan açıldı. Halam görmüş, adi kuzen fulya göstermiş :D
utandım :$
"Sen ne güzel şeyler yapıyosun öyle, fulya diyo ki damla da benim gibi grafikçi olmalıymış aslında."
işte laf tutamam ağzımda iki dakika :/
"şeyyy, aslındaaaa... ben istiyorum resim okumayı. sevmiyorum turizmi"

ve
deja-vu!

sene 2007. aylardan ağustos. öss tercihleri zamanı. ben 306 puan almışım 1. bölümden. tercih yapmayı düşünmemekte, dershane aramaktayım. daisy'yi çişe çıkartmışım. bahçeyi dolaşırken seval teyzeyle karşılaşırız ve der ki "tercih yapmalısın. ailene yazık, o kadar seni dershaneye gönderdi, bir sene daha yük olacaksın onlara. söylemiyorlar sana, ama oku. ne okursan oku." zoruma gider, içime oturur. haklı derim kendi kendime. tercihlerin bitmesine son 2 saat kala tercih yaparım. evet 4 yıllık bir okula yerleşirim. Turizm!

ve sene 2009. aylardan ekim. benim gsfye yoğunlaşmaya başladığım zaman. lara ritmle konuşmuşum, kursa yazılmak üzreyim. "GSF yetenek sınavı hazırlık kursu". tabi bunu o an orada söylemedim, hele ki bölümümü bırakmamı istemeyen babamın yanında.. sadece düşündüğümü söyledim. ve seval teyze devreye girdi. "okulu bitirmelisin. ailene yazık, 2 sene seni okuttular, bir daha baştan yük olacaksın onlara. bitir, sonra okursun onu da."
ve patladım. "hatırlıyor musun 2 sene önce bana böyle böyle söylemiştin. şimdi o yüzden 2 senem boşa gitti. bir sene daha hazırlansaydım 1 sene karda olacaktım şimdi"
tabi babam girdi araya, "yok yok okulunu bitirecek" deyişleriyle. sustum.

ama kararlıyım. bu sefer bu kararı ben vereceğim. gerekirse hem çalışır, hem okurum. ama kesinim. bu böyle.

Resim: On devi, dejavu by =Soyismyhomeboy

6 yorum:

  1. Zor bir durum fakat yapacağından adım gibi eminim. Müsterih ol. Seval teyzeme selamlar :) onun kızı varmı bizde onun kafasını karıştıralım :P ehhe

    YanıtlaSil
  2. evlendirdik geçen yaz :P
    oğlu var akdenizde beden okuo :P

    YanıtlaSil
  3. Sadece kendini dinle ve istediğini yap.
    Ne tesadüftür ki bende güzel sanatlara hazırlanıyorum ve bende öncesinde 2yıl okudum ve bitti :)
    şimdi alakasızda bir bölüme gircek olsamda ben istiyorum diye olcak güzel olcak inşallah evet evet :))

    YanıtlaSil
  4. Kopuslara gel. Simdik guzel Arif amcadan almisiz kosulsuz reddi. Simdi artik bekle ki ilk firsatta aciklama yapmayi. Allah kolayliklar versin yievrum. Ama dedigim gibi ben arkandayim. Durmak yok yola devam! :D

    YanıtlaSil
  5. yolun açık, süpürgenin telleri uzun olsun :D

    YanıtlaSil
  6. hayata cok farklı bakan iki gözün var en amiyane tabirle..
    çok istediğin için olmayacagını düşünmüyorum bile..olunca da sana hayata farklı bakan iki göz daha verecek bu okul..hep destek,tam destek..
    zor olmayan hayal seni cok mutlu etmez bence..
    hayatının hikayesini yazacaksın =)

    YanıtlaSil