Çarşamba, Ekim 28, 2009

The Notebook



"çoğu romantik film perdelerini kapattığında aslında hikaye bitmemiştir, kim bilir söz konusu çiftin başına daha neler gelecektir...
ve aslında biraz düşününce o 32 diş mutluluğumuzun yersiz olduğunu anlarız, ama bu, anlatılan hikayenin gerçekten sonlandığı bir film ve tuhaf bir şekilde yırtına yırtına ağladığınız halde gerçekten mutlu oluyorsunuz. kendiniz için de böyle bir aşk diliyorsunuz..."

ekşisozluk

****

"-niçin bana hiç yazmadın? neden? bana göre aramızdaki bitmemişti.. yedi yıl boyunca seni bekledim..
+sana 365 tane mektup yazdım. sana bir yıl boyunca her gün mektup yazdım. bana göre de aramızdaki bitmemişti.. hala da bitmiş değil... "

****

-kimi seçersem seçeyim birileri mutsuz olacak!
-lanet olsun birilerinin ne istediğini bırak! sen ne istiyorsun??

****

young allie: look at us.
young noah: what are we doing?
young allie: do you think in another iife, i couid have been a bird?
young noah: what do you mean?
young allie: like reincarnation.
young noah: i don't know.
young allie: i think i could. say i'm a bird.
young noah: no. don't do it.
young allie: say i'm a bird.
young noah: stop it. stop it now. you're not.
young allie: say it!
young noah: you're a bird.
young allie: yeah. now say you're a bird too.
young noah: if you're a bird, i'm a bird.

3 yorum:

  1. Feci bir aşk vurgununun bir gün sonunda izlemiş ve ağlaya ağlaya bi hal kalmıştım:)
    Ama aslında bundan daha da güzel filmler izledim kesinlikle..
    Veya ben vurgun yediğim için o aşk bana fazla büyüleyici gelmedi:)

    YanıtlaSil
  2. vurgun yemek.. tüm organların hayat fonksiyonlarını kaybetmesi, tüm damarların tıkanması..
    geçmiş olsun, bir daha yaşamayasın :/
    üstüne de izlenmez ki o film
    kabir azabına girmiş artık o durum.. kendi kendine acı çektirmeye :S

    YanıtlaSil
  3. Aynen öyleydi:)
    Birgün buyonca kendime eziyet çektirmek için bu ve benzer filmler, resimler ve şarkılar..
    Ama işte en dibe batmadan çıkılmıyor:)

    YanıtlaSil