Pazartesi, Ekim 26, 2009

Bugün


Son iki üç günümü ryan reynolds ve okan bayülgen ile geçirmem sonucunda rüyamda ikisini gördüm.. Ryanla tam bir aşk filmi çevirirken okan aramıza girip kara kedilik yapıyordu.. rüyaya bak sen :) Ryan ve ben.. Ahhh ah. gerçekten rüya dedikleri bu olsa gerek :)

Gece güzel bir ryan reynolds filmi olan "sadece arkadaş"ı izledikten sonra uyuya kaldım salonda.. derin bi karın ağrısıyla uyandığımda saat 11di. hava kapalıydı ve yağmur yağıyordu. açtım balkonu derin bir nefes aldım..

işte günlerdir beklediğim manzara
harika yağmur ve toprak kokusu, sonbahar yaprakları..

öyle süslendim ki dışarı çıkmadan önce, kendim bile şaşırdım.. sadece ıslanmaya gitmiyor muydum? o an anladım kendimi mutlu etmek için sebepler arıyordum.. sonra kendime yemek ısmarlamaya karar verdim.

dışarı çıktığımda biraz aptal durumuna düştüm. çünkü tek manto ve bot giyen bendim. seçtiğim elbise çok ince olunca mont alayım dedim, ama sürekli bakışlara mağruz kaldım :) özellikle yağmurun altında çırılçıplak gezen zenci turistlerin yanında..

burgerda yedim yine. midem başka bir şey kaldıramaz oldu dışarda. o kadar yağlı şeyi nasıl yiyebiliyorum onu da anlayamadım. parama kıyıp 14tlye duracell pil aldım foto makinam için.. sonra bindim ilk gelen dolmuşa nereye gittiğimi bilemeden ve rastgele bir yerde indim..

öyle güzeldi ki..

yürüdüm, yürüdüm, yürüdüm..

şemsiye ile gezenlere bi anlam veremedim, resmen nur yağıyordu tepemize.. bunu durdurmaya hiç niyetim yoktu.. yağmur hüzün yükledi bana, ağladım ağlayacaktım caddede kendi kendimi sorgulayarak gezerken.. sonra collezionun vitreninden gözüme renkli renkli çoraplar çarptı.. girdim bir sürü çorap aldım ihtiyacım olmamasına rağmen. alışveriş yapmayı çok istediğimi farkettim, ama sıktım kendimi.. onun yerine bir kumbara aldım, anca kırmaya kıydığın zaman içindeki parayı alabileceğin türden.. ve içine 5tl atıp başladım sabrımı sınamaya.. biriksin bakalım..

gözyaşlarımı da içime akıtıyorum. hiç bir kimseyi hayatımda hiç bir şekilde istemiyorum..

2 yorum:

  1. yalnızlık en güzeli bencede.. yalnızken insan kendi değerini anlıyor, ya da başka bişeylerin :P ne biliim bişeyler anlıyor işte ^^

    YanıtlaSil
  2. harika bir gun olmus, bende boyle bir gun gecirmek isterdim, sadece kendimle...

    YanıtlaSil