Pazartesi, Aralık 29, 2008

Yeni Yıla Sokuyolar Bizi Genee

Ne haber blog!?


Heyyy yılbaşı geliyor! Yılbaşı, yani o yeni yılın ilk 2ayında tarih yazarken "2009" yerine bol bol "2008" yazıp, sonra "haaaa.." diyerek farkedip sondaki "8"i "9"a çevirmeye çalışmak.. Hadi "7" bir yerde "8"e kolay çeviriliyordu.. Ama "8" nasıl "9"a çevirilirki.. "9" un altı göbekli olanı olduğu için "8", o göbeği silmesi zor olacak.. O yüzden size tavsiyem; 2009' girdiğimize alışana kadar kurşun kalem kullanmanızdır :)


Bugüüüüün ne yaptık biliyosunuz muuuuu ?? hani biz ilk örneğiydik ya okulda türümüzünnn o yüzdendir ki okul klübümüüüz hayırlı uğurlu olsuuuun :) eğitimden sorumlu devlet bakanı ben seçildimmm.. kongre, konferans vs. gibi işlerdn baş sorumlu benim benim benim :P gerçi gezilerle felan ilgili olmak daha işime gelirdi ama bu da yetti şimdilik bana. şimdi de klüp için bi logo tasarlamaya çalışıyorum.. de şu photoshopu bi yükleyebilsem :/


Hepinize iyi yıllaaaaar canaaaaaaam (:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder