Salı, Aralık 02, 2008

Söylenirim!

Meraba demektenn bıktımmmm ://

Yeniden Merhaba :) yeniden kısa bir kesinti.. sürekli bir yerlerimden tutup çekiliyorum.. bu sefer de domain denilen şeyim ölmüş.. o da yetmiyormuş gibi eski domainimden de oldum.. "hayal fabrikası" paydos etti.. arazi yıkıldı.. ben de ne var ne yoksa hepsini, pembe bulutları, hayalleri, rüyaları aldım topladım, evime getirdim.. Metropol Cadısı yani bendenizin evinden canlı yayın yapıcam artık :)

Cadıloz'a hoşgeldinizzz :))

Ne güzel olmuş bayram geliyormuş, ekonomik kriz başlayacakmış, depremler çoğalmış.. :// Haftasonu annemle baklava yapacakmışız, ipekim doğum günümü kutlayacakmış, bu ay içinde hala olacakmışım :))

Tuğra'mız geliyoooo :) biricik kuzenim Hakan abimin oğluşuu oluyoo.. 23ü gibi doğması bekleniyormuş ufaklığın.. Neyse yılbaşı ile aradan çıkarmış olucaz ömür boyunca Tuğra'nın doğum gününü :) aman allahımmm o minicik şey benim mi olucak şimdiiii!! Daha önce elime akrabaların, eşin, dostun bebeğini almış değilim.. O ilk ve özel olucak..

Bu hafta eve gitmediğim için pişman oldum.. Bizim sınav haftamız biteli oluyor bir iki hafta.. Diğer fakültelerin ise bu haftayla beraber iki haftadır sürüyor.. hocalarımız bu yüzden tatil modunda olduğundan ve sınıfın yarısı zaten evine ulaşmış olduğundan kimse ders yapmaya tenezzül bile etmiyor.. Yıkanmaya bile üşenerek pis, pasaklı oturuyorum evde.. Arkadaşlarımın sınavları, benim ise bol bol boş vaktim var.. Nerde boş iş var onunla uğraşıyorum son günlerde.. En son ayak baş parmağımın tırnağına dekoratif süslemeler yaparken buldum hatta kendimi :D

bugün sevgili(!) yurt müdürümle kavga ettttimm şu netin yavaşlığı konusunda.. Adamla 2-3 dakika süren tartışmamızın ardından bana senetimi verme teklifinde bulundu! ben de kabul ettim.. 2. dönem inşallah kurtuluyorum buradan..! Tabi adam yan çizip benden senet karşılığı para istemez ise.. Yahu nasıl bir mantıktır bu, nasıl bir zekadıııır??! Adam bana "benim yapabileceğim bir şey yok." diyor.. "kim yapsın ozaman yan yurdun müdürü mü?" diye sorunca da agrasif biz oluyoruz.. pehhhh! neymiş efenim neti bilmem kaç kb imiş.. İsterse süpersonik olsun çekmiyor yavaş işteeeee! söyledim bunu.. adam da uğraşamadı çenemle defol git der gibisinden "çık ozaman" dedi :D "senetimi verin çıkayım, benim için de daha iyi olur" dedim.. "peki yerine birini buluruz, veririz senetinizi.." dedi.. "tamam ayarlayın kendinizi dönem sonuna!" diyerek odayı terkettim! Nasıl sinir oldum.. Ben sinirlenince ağlarım! Ağlamadım bu sefer ama, nasıl sinirlenmişsem.. sadece sövdüm!

Ardından stres atmak için açtım nfs2'yi.. orada da hüsrana uğradım.. lanet bir yarış pisti var, orayı bir geçemedim.. Nasıl sinir oluyorum son dakikada önüme bir araç geçince.. Çok agrasifim son günlerde yahu! annemi istiyorum :(

cuma günü inşallah evime dönüyorum.. 11 Ekim'den beridir gidemiyorum evime.. Çok özledim..

Soğukmuş şimdi Antalya.. Isıtma sistemi olmadığından klima, ısıtıcı, battaniye tek yoldaşımız orada.. Kesin hasta olucam, ama olsun.. annecim bana bakar.. internet yavaş dersem de bana hemen yeni bi modem alır :(( canım annem benim.. insanın evi gibisi yok :(

kapris çekmek, kızlarla ve gerizekalı müdürlerle uğraşmak ne zor.. ı ıh sevmedim ben bu seneyi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder