Cumartesi, Aralık 13, 2008

Bööögh! Kusucam

Bugün hasteneye GÖTÜRÜLDÜM!

zayıflama pırobilemim yüzünden! HIH!

-saat 3e kadar aç kalmamın yanında;
-kansızlık olabilitesi yüksek olarak 4 tüp kan vererek komaya girdim (korkudan :| iğne kocamandı)
-4 saat hastane kokusu çektim
-yalancıktan kist buldular
-sonuç itibariyle ne kansızmışım, ne bişi

psikolojime bağladılar :/ psikolojik manyak mıyım ben be! alalaaa! "sevgilinden mi ayrıldın?" diye sordu doktor :S şaşkın şaşkın "yoo :|" dedim, "çok mu kavga ediyorsunuz yoksa??" dedi "hayııır :|" dedim.. Asıl doktora iade etti sebeb-i iştigalini bulamayınca.. o da yarın sabaha erteledi benim.. ciddi ve bayık ses tonuyla "tahililler yarın çıkar vıdıvıdıvıdı" dedi.. tamam diyip kendimi Burger King'in kollarına attım.. 15 tane burger yicekmişim gibi bir his vardı içimde, ama ilk menüden sonra doydum.. gözüm açmış diyip kaygusuzca döndüm gittim..

Ardından geçen yaz başı açılan SheMall'a gitme fırsatı buldum, 4tüp kandan sonra bayılırım zannederek.. Çapulcu gibi bir tipim varmış gibi hissediyordum; makyaj yapmamıştım doktora süslü olunmaz diyerek (çok büyük eksiklik benim gibi bi kokona için), temiz pantolonum kalmadığından 3aydır atmaya niyetlendiğim ama her seferinde çöpe giderken yolda başka bir şeylere daldığım pantolonumu giymek zorunda kalmıştım zaten, bir de paçaları kıvrılmasın diye uzun bir ayakkabı giymem gerekiyordu.. Bayrama gelirken ayağımdakilerden başka bir ayakkabı getirmediğimden kendime küfredip o gerizekalı botlarımı giydim.. Aynaya son kez tükürüp dışarı atmıştım kendimi zaten..

Bu tiple sen kalk zengin kokonaların mekanına dolaşmaya git! Olacak şey mi??

İçeri girdim, hayretim şaştı! :| Oradaki herhangi bir kadınla soyunmasına pişti oynasam 5'e katlarlar beni.. Artık iç organlarımı çıkarmak zorunda kalırım :| şıngır şıngır, alengirli takılar, topuklu ayakkabılar.. O değil, yaşıtlarım da pek süslüydü ve bu durum beni çok kıskandırdıııııı :| neyse, gireyim bir kaç mağazaya dedim.. malum önümüz yılbaşı, almalı şöyle güzel bir elbise.. Etiket kültürünü öğrenmemiş olacak bu zengin milleti.. Yahu :S etiket yoktu hiç bir şeyin içinde, Nike dedim, bağrıma bastım, son oraya girdim, orada da yok.. En sonunda dayanamadım, altım elime kıytırık bir bluz, sordum, 110ytl dedi manyak :| kamera aradım el sallamak için, o tiple zengin taklidi yapma telaşesiyle "hımm bunun rengi güzel değil aslında" diyerek ortamı terkettim.. yürüyen merdivenlerden salınıp koşturarak terkettim o lanetli alışveriş merkezini :|

kertilmeyin arkadaşlar, marka telaşesine düşmeyin :| daha güzellerini çarşıdan bulursunuz yahu.. yapmayın gözünüzü sevim.. :S üzüldüm..

ne demiş Mevlana; "Ne insanlar gördüm, üzerlerinde elbisesi yok; Ne elbiseler gördüm, içinde insan yok."

Sözcağızım meclisten dışarı.. Aklıma geldi devşirdim birden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder