Çarşamba, Aralık 10, 2008

Anne Olmak..

Malum, 27 yaşındaki kuzenim 10gün sonra baba olacak.. Karıcığı Nesrin'e artık çok daha yakın hissediyorum, çünkü artık o bir anne.. dev gibi karnıyla hala bir şeyler yapmaya çalışması beni büyülüyor.. Nasıl büyülüyor biliyor musunuz? canımı çektiriyor :) evet, canım çekiyor.. sevdiğim adamla aramda kilometreler varken daha çok bağlandığımı hissediyorum ona.. İçimde saklı olan anne damarı ayaklanıyor, bir gün ben de öyle olacağım diye hayaller kurmaya başlıyorum ve zaman hızla aksın gitsin, okul bitsin, sevdiğim adam yanımda olsun istiyorum.. evimizde battaniyenin altında oturalım, ayaklarım buz gibi olsun ve o adam ayaklarımı bacaklarının altına ısıtmak için gömsün istiyorum.. salep içmek istiyorum onunla o battaniye altında, en saçma programı izlemeye razıyım.. yeter ki karnım burnumda ve sevdiğim adam yanımda olsun..

bir kaç gündür sadece bu kısmını düşünebiliyordum.. bugün Ayşe Arman'ın okuduğum köşe yazısıyla daha ilerisini de arzulamaya başladım.. İçimdeki potansiyel anne yaşadığım o büyük aşkla dışarıya doğru çıkmaya başladı.. Hımm son sınıfta evlensem mi ben acaba :)

Bu yazıyı okumuş herkese dileğimdir; mutlu, huzurlu ve güzel bir aileniz olur inşallah.. Aşk evliliği yapmanız dileğiyle.. "Aşk ne kadar büyük ve yüceyse, meyve; yani doğacak olan çocuk da o denli güzel olur.." Dünyaya bir sürü güzellik katmanız dileğiyle..

Bayramın 3. gününden tekrar iyi bayramlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder