Pazar, Ocak 04, 2009

Final Gelir Hoş Gelir.. Leyley limilimi Ley

Hoşgeldin Final Haftam!


Yine her zamanki gibi tüm fakültelerden önce çekeceğim dayanılmaz kahır başlıyor.. Bahsi geçeceği üzere; ekonomi! Cumartesi günümün tamamını sınıfdaşlarıma bildiğim kadarıyla ekonomi anlattım.. Faydalı olduğuma inanarak baş ağrısıyla saat 21 gibi yurduma döndüm..


Uyku düzenimin içine sıçıldı! Küfretmek adetim değil, ama asabiyetim var bu konuda.. Uyuyamıyorum! insan bir yatakta 3saat döner mi? e tabi dolayısıyla uyumamak önemli bir sorunu beraberinde getiriyor; Uyanamamak! ki sevgili sınav takvimim bana sınavlarımın her gün 10'da başlayacağını söylüyor, bu da demek oluyor ki; bu bünye 8 gün boyunca saat 8'de kalkmalı! Ne kadar imkansız bir şey benim gibi uyuş mayış biri için bu..


Bugün biraz ilerleme kathettim.. hani birazcık, ufakcık.. insanlık tarihi için deli sümüğü, benim için çok önemli bir adım! 11 de uyanıp kahvaltıya yetiştim! tam sevindim erken kalktım ders çalışıcam diye, ama nete takıldım yine işte ve saat 15.00 olmuş durumda :|


Acilen kendimi parmaklamalı ve şu lanet klavyeyi bir yerlere fırlatmalıyım! Sınıfın ineği son sürat möölemeye geliyor yavrucuklarımmm!


Adiooos Amigooos!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder