Cumartesi, Aralık 06, 2008

Parmaklarım donarak yazıyorum!

Annem evde, ben evde, eş dost evde, blogdaşlarım evde.. Bayram :)



İşte bayram planını açıklıyorum!

1. Gün: Babanneme, yani bakımevine ziyaret.. Onu görmeyeli 3 ay oluyor.. Malum okul, şehir dışı vs. Ve bir de artık onu ziyaret beni üzüyor.. Onun 10 yıl önceki halleri ve şimdisi.. İnsan dayanamıyor. Ziyaretleri bu yüzden aralıklı ve kısa kesmeye çalışıyorum.. Nasıl olsa o rüyasında benim geldiğimi görüyor ve bunu gerçek sanıyor.. yani gitmediğim zamanları kendi doldurup mutlu oluyor :( Daha sonra halama geçeriz büyük ihtimal.. Orada da akşam ederiz.. Hakan abimle ve karıcığı ve karnında Tuğra'm ile oraya uğrarlar ve ben de 20 gün sonra doğacak Tuğra'ma kendimi tanıtırım..

2. Gün: Evde oluruz.. Misafirler gelir.. Dünkü ekip bize toplanır.. Komşular gelir.. Akşamını da benim yoğun isteklerimle çatıda mangal yakılır :)

3. Gün: Yine burada pc başında olurum, bayram stresini atmış şekilde..

Bu sene kurban kesmeyecek gibiyiz, ama annemin yoğun istekleri babamı bezdirir gibi geliyor bana.. Annem o et yığınını kucaklayıp yaşlıya,fakire dağıtmadan rahat etmez gibi geliyor bana.. babamsa bu işle uğraşmaktan gayet yorulmuş gibi gözüktü gözüme..

Evvvvv.. çooook soğuuuk! Afyon çok daha sıcaktı.. Çünkü kalorifer vardı :S

Ufo ve elektrikli battaniye, kaloriferin yerini mümkün değil tutmuyormuş.. Boğazlarım ağrıyarak evim evim, güzel evimdeki yatağımda uyandım bugün.. Umarım bayramın orta yerinde hasta olmam da zehir bir bayram geçmez.. Sanki Antalya'ya hasta olmak için mola vermeye geliyormuş gibiydim hep geçen sene.. Bu sene daha tedbirliyim.. 3 kat çorap-patik kombinasyonu yaptım kendime :))

Bugün sarma yapmayacağım.. hayal kırıklığına uğratmayayım seni Varolcum.. Onun yerine baklava yapıyoruz bu bayram :D akşam hamurlar yoğurulmaya başlayacak salonun ortasında :)) Yemek ya da tatlı yapmaya bayılıyorum.. Keyif verici bir aktivite olacak :)

hım.. şu 1 haftadır parmağımı işgal eden ojeden kurtulmak lazım.. öptüm blogumuuu! Mujjjkx!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder