Perşembe, Aralık 04, 2008

Bavul Faslı 3

evimeee gidiyoooruummmmmmm!

ama henüz bavul toplama çabalarına başlayamadım.. saat 5i buçuk geçer olmuş ama ben hala internetin başına sinek gibi yapışmış durumdayım.. Bunun tek bir nedeni vardır; o da YILBAŞI!

içi geçmiş üniversiteli insanları sevmiyorum, iş hayatına atıldığımız zaman belki de yılbaşında bile çalışmak durumunda kalıcaz.. Hayatı dolu dolu yaşamak lazım yeri geldiğinde.. (yeri geldiğinde diyorum dikkat çekerim :/ )

bu sebeptendir ki güzel bir yılbaşı yaşamak istiyorum.. geçen yılki ekipten bir kişi eksiliyor ve onun yerine bir kişi ekleniyor bu sene.. Ramazan'ı bu sene yanımızda damsız dolaştırmıyoruz.. Antalyalı olmasına sevindiğim kız arkadaşıyla birlikte 4ümüzün güzel planları olacak inşallah..

Kafamızda 3 şehir var..

-aysel'in ve ramazan'ın bulunduğu Ankara

-geçen seneki tercihimiz olan Eskişehir

-güzel bir deneyim yaşatacak uludağ'ı ile Bursa

Hangisi daha hesaplı, nereye gitmeli.. Hangi durumda sokakta evsiz, yurtsuz, parasız kalmayız, bunun araştırması içerisindeyim..

neyse, konu bu değil, EVE GİDİYORUM :))

yarın ayrılıyorum buradan.. çok güzel ve dolu dolu geçeceğine inanıyorum, tam bir sevgi pıtırcıkıyım ihihi.. ama saçı başı yağlı, bavulu henüz toplanmamış, karnı aç bi pıtırcık :// hey allahım ya, neden beni bu kadar uyuşuk yarattın.. o kadar da yatıyorum, neden oram buram büyümüyor yahu.. tam tersine daha çok zayıflıorum uyuşuklandıkça.. annemin çığlıklarına mağruz kalıcam eve gittiğimde; "Bu ne haaaaaaaaaal! Zayıflamışsıııııııııııın!" Kilomda hiç bir değişme olmasa da annemin gözünde 19 senedir (ehehe, 19 demesi ne hoşmuş) zayıfım ve sürekli zayıflıyorum :D daha önce hiç "kilo almışsın" demedi, bu mantığa göre sürekli zayıflıyorsam, şimdiye iplik gibi kalmış olmam lazımdı :)

....insanın evi gibisi yok, değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder