Perşembe, Temmuz 12, 2007

Son 2 saat


Eveeet sevgili pıtırcıklar...

ÖSS yolunun son adımlarını atmak üzereyim.. 2 saat sonra hayatımın bundan sonraki yönü, ne olacağım, geleceğim gibi temel soruları cevap bulacağım bir rakam topluluğu elime geçecek.. Büyük ihtimal ıkınarak bir yerlere girmeye çalışıcam..

Gece boyu alarmlı saat misali saat başı kalkıp sabah oldu mu diye baktım.. Nihayetinde güneşi görünce "aha açıklanıyor" diyerek fırladım.. Ama ne yazıkki uyandığımda saat 7 bile olmamıştı.. 6.59'du..

Sınava girerken ya da sınav sonrası bu kadar stres yapmamıştım.. Şimdi neden böyle oldum, kendime anlam veremiyorum.. Sonucu da az çok bilmeme rağmen belli belirsiz kalp çarpıntılarıyla sonucu bekliyorum..

Saat 10.30'da açıklanacak.. Evet.. Ama benim öğrenmem 12-1'i bulur gibi.. Çünkü site şimdiden fazla havalanıp kendini açmamaya endekslenmiş..

  • Site geçici olarak açılamıyor ya da çok meşgul olabilir. Biraz bekleyip yeniden deneyin.
İşte böyle.. Siz şu an mışıl mışıl uyurken ben stres içinde saniye ibresinin dönüşünü izliyorum.. Hadi bakimm.. Hayırlı olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder