Pazar, Temmuz 08, 2007

Bir Kola Kutusu Sizi Ağlatabilirmi ?


Beni ağlattı.. Hem de gerçekleri yüzüme yüzüme vurarak.. Sıradan bi teneke nelere kadir..
Neler varmış o tenekede benim bilmediğim..
Üstüme geldiğini sanarak sustu.. Ama ne iyi geldi bi bilse..

(01:21) kola:mutlu olmak istemiyormusun?
(01:21) kola:aşk diyoruz ya
(01:21) kola:aşk
(01:21) kola:oyuncak diilki bu
(01:21) kola:gelip geçsin
(01:21) kola:bence sen gercek bi aşk
(01:21) kola:tatmamıssın
(01:22) kola:bana istersen simdi küfret ama
(01:22) kola:seni her gördügümde
(01:22) kola:ettigim dua ne biliyormusun
(01:22) kola:o tattıgın aşk gibi
(01:22) kola:degil
(01:22) kola:gercek bi aşk acısı tatman
(01:23) kola:ozman anlaman
(01:23) kola:ben ne yapmısım demen
bi kola için çok konuşkan.. diğer tenekeler sadece oturup insanın suratına bakarken bu sürekli konuşuyor.. Ayrıca hiç boş konuştuğunu da görmedim.. Kesin büyülü bir kutu bu..
Ne açma halkasına dokunduruyor ne de kutusunun incelenmesine izin veriyor. Asmalı ya da kesmeli bu kolayı.. ya da 10-15 metre uzağa koyup nişan alınmalı..
pff kötü çocuk.. asıl uyus sensin.. uyussun işte pissss..
Desem de kızdığımdan değil.. Bu da benim teşekkür etme yolum.. Uğraşıcam.. Denicem..
Ama sevinme.. sen söyledin diye deil.. senin için diil..
Kendim için.. Hıh..
Hayallerini yaşaman dileğiyle 2. hayal fabrikası bay asitli kola kutusu..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder