Cuma, Temmuz 06, 2007

Güneş


Tarihi öğrenmek için teletexi olan bi kanal araken atv avrupada Yalın'a rastladım sabah sabah :)
Çok rastlaşıyoruz, saolsun heryerde kaşıma çıkıp "Her Şey Sensin" diyip şımartıyo beni :)

Çok güzel bir sabah. İmrendim.. Keşke sabah ben olsaydım da böyle tatlı tatlı doğsaydım..

Uff yine Barış çıktı tvde.. Her gördüğüm yerde gözleri dolu dolu verio.. Aslında çok sevmezdim.. sadece severdim. ama nedenini bilmediğim bi şekilde gözyaşlarımı tutamıyorum. Ne güzel de söylüo "Gülbembe"yi.. 90 yaşındaki babanem ölsün de bu acıdan kurtulsun die dua ediyoruz. Ama Allah ölmek isteyenlerin deil, daha yeni yaşamaya başlayanların canını alıyo. Biraz haksızlık var bu işte.. Ama "O" her şeyin iyisini bilir..

Oh.. Gülben çıktı.. Az sonra bi-kaç saniye de olsa Yalın'ı görücem :P
Aşksın seeeeen!! Cansın seeen!! Uykusuzluuğum dalgınlığım heeep bu yüzdeeeen :)



Cidden gene uyumadım.. Çatıda okey oynamaya dalmaktan Kavak Yelleri'ni unuttum. Allahtan euro d'de gece tekrarı varmış.. 5e kadar onu izledim. Akşamki yayını zırt-pırt reklam aldığı için sinir ediyodu. Gece yayında ise sadece bir reklam koydular. Acaba artık geceleri mi izlesem :P Ardından da "Aramızdaki Sarışın" diye bi filime dalınca sabah olmuş..

Farklı bi tatil yapmak istemiştim bu sene.. Ama geçen seneki tatilimin kopyası gibi.. Geçen yaz Hakan ve bana yaptıklarından dolayı telefonumu kapatıp kendimi tv ve nete hapsetmiştim.. Şimdi ise nedenini bilmediğim bi şekilde yine aynısını yapıyorum.. Sanırım alışkanlık.. Telefonumun çalmasına öyle gıcık oluyorum ki.. Nerdeyse anneme bile açmıcam.. Zaten telefonlara cevap vermiyorum.. Herkes çok meraklı.. Evi arıyorlar.. Babam yok dio.. Canım nedense yalnız kalmayı çoook istio..

Sanırım bu Eda'ya kızgınlığımdan dolayı oldu.. Seda'dan sonra güvendiğim ilk arkadaşım o olmuştu.. Ama bana kurduğu o cümle benim geçen yaza dönmeme sebep oldu.. Geçen yaz Seda Vakası.. bu yaz da Eda.. :/ Neyseki hatasını anladı.. Aramasını bekliyorum ama hala aramıyor.. Hattımı kapatıcam.. Onu bekliyorum.. Ama arayacağı yok gibi.. Ben yine de beklemedeyim bi süre daha..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder