Perşembe, Temmuz 05, 2007

Uyku… Hmm vazgeçilmez.. değilmiş !

“Koşan adam yürüyen adamı geçerdi.
Yürüyen adam da yerinde sayan adamı..
Yerinde sayan adam da geriye doğru yürüyen adamı geçer.
Geriye doğru yürüyen de geriye doğru koşanı..
O zaman en önd olmak için illa da koşmak gerekmiyordu”
Erdal Demirkıran

vay be dedim içimden bunu okuduğumda.. Sanırım biz hatayı burda, yani en başında yapıyoruz..


Aslında çok zor da değil.. Geriye doğru koşarken bilincine varırsan bi dinginleşirsin..


Geriye doğru düşüne düşüne yürümeye başlarsın.. “Neden geriye gidiyorum” diye..


Ve bir ampul çakar tepende.. Duruverirsin..


O zaman zaten bi çok insanı geçmiş olursun..


Aklına yatar bu fikir.. Yavaş yavaş yürümeye ve bi anda ipinden kopmuş gibi koşmaya başlarsın..


Herkesi geçmiş olduğunu görürsün arkana bakınca..


Sadece farketmek..


Sana binlerce teşekkürler Erdal Demirkıran..


Harika bi kitaptı..


“Sadece aptallar 8 saat uyur”


Kitabın sayfalarını çevirmekten kitabı kapatmaya fırsat bulamıyorsunuz..


Boş zamanlarımda okurum sıkılmamak için diye almıştım.. Ama o kadar sürükleyici ve güzeldiki o akışla diğer günleri unutup bi gecede bitirdim tüm kitabı..


Çokta iyi şeyler öğrendim.. ve uygulıcam..


Hipotalamusumu egemenliğim altına alıcam ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder