Perşembe, Temmuz 05, 2007

Damla In The Antalya part-2

Gece yastığımı alıp salona fırlattım.. kucağımı tıkınmalık şeylerle doldurdum.. sereserpe yattım koltuğa.. aldım elime zap aletini.. 2-3 dizi bikaç film izleyip saati sabah 8 yaptım.. çizgi film izlerken de uyuya kalmışım..
saat 11buçukta kulağıma gelen “zaliim oyuun bozaaan” sesiyle uyandım.. annem karşıma oturmuş.. yalın kasedini koymuş.. ne zaman gözünü açacak diye bakıyor.. o melodiyi duyar duymaz gözümü açınca kikirdemeye başladı.. “anneee” dedim gözümü açamadan.. “yalın damla kahvaltı hazır kalk diyo” “ama uykumm…” dememe kalmadı daisy suratıma atladı ve yattığım yerden fırlayıverdim.. hep böyle yapıo.. poposuna poposuna vurcam görücek :P
kahvaltıya komşular geldi.. ama ayakta duracak halim yoktu.. başım çok ağrıyodu ve sürekli yatacak yer arıyodum.. “telefonumu açıyım” bahanesiyle gidip 2 dk yatıyım dedim.. uyumuşum :)
gözümü açtığımda saat 4tü.. alışverişe gidecektim.. sanırım geç kaldım die düşünürken bi gazla hazırlanıp çıktım.. Direk sponge bob t-shirtüme kavuşmak üzre oops’a gittim.. görür görmez kucaklayıverdim onu :) ama ne yazıkki bedeni L idi.. haftaya gelecekmiş S.. haftaya bi daha kavuşma anı yaşanacak yani.. Bari arif’e kenny’i alıyım dedim.. tuhaftırki onunda S bedeni vardı :)
ben de gidip kitapçıdan “sadece aptallar sekiz saat uyur” adlı kitabı aldım.. bikaç sayfa okudum.. çok eğlenceli.. bu gece bitiririm sanırım..
ardından oops’a benzeyen başka bi mağazaya gidip şansımı denemek istedim.. ama çok oyalanmış olmalıyımki gittiğimde mağaza kapanmış.. kapısındaki “bayan eleman aranıyor” yazısı gözüme ilişti.. başvurmayı çok istiyorum.. çünkü öyle bi yerde çalışmak harika olur.. zaten oops’taki kızda benimle yaşıttı.. çokta tatlıydı.. saçlarına kaç saat harcamış acaba öyle elektriğe tutulmuş gibi yapmak için :P
ben de şansıma küsüp Laura’ya gittim.. tokacıdan bi ton toka aldım.. öyle kaptırmışımki kasaya gittiğimde satıcının “24 milyon” demesiyle ürperdim.. allahtan kredi kartı vardı.. yoksa rezil olcaktım :P
bir de annemle kendime plaj çantası aldım.. Burger kingden yemek alıp eve gittim.. günün ilk yemeği olacaktı.. ama yiemedim.. yarısında babama verdim :( iştahım çok kapandı.. meyve bile yemek istemiorum artık..
nerdeyse tüm antalyayı gezdim.. baya da yoruldum.. oh iyi oldu :)
yarın denize gidicez.. erken kalkmam lazımmış.. ama erken kalkmam mümkün olmadığından bu gecede uyumıcam sanırım..
sokakta öyle çok tanıdık gördümki.. şaştım.. sanki tüm tanıdıklarımla karşılaşmaya programlanmışım.. ama bugün tek başına kafa dinleme günüydü.. kimseyi istemedim.. zaten bikaç gündür yalnız kalmayı istiyorum.. mümkün olsa adaya kaçıcam :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder