Enterasan bi gün.. Daha doğrusu hala dünün devamı niteliğinde benim için.. Hiç uyumadığım için dünle yapışık bi bugün yaşıyorum.. Arada bi gözlerim kaysa da , düşüp bayılasıca duruma gelsemde hala 1-2 saatlik enerjim mevcut.. Onu da az sonra huzur evinde babaneme sarılarak harcıcam :) Güneşin Antalya semalarından doğuşunu izledim bu sabah.. Gayet mükemmeldi.. Ama sanki “bugün sizi 51 derece yapıcam !! nihahaah !!!” dediğini duyar gibiydim ki doğar doğmaz kavurmaya başladı.. Öğlene doğru ise arabanın içinde kolay pişen uskumru eti gibi oldum.. Uzun bi ev alışverişinden sonra piştim, susadım ve erimeye maruz kalacak sana yağları düşünmeden hemen kendimi banyoya attım.. Buz gibi suyu başımdan aşağı boca ettikten sonra aldıklarımı dizdim.. Ardından yeni aldığım boyayı kaldırıp dolaba koymaya kıyamayıp oturup bi güzel kendimi kırmızıya boyadım :) ürktüm.. olmadı gibi geldi.. Atıştırmalık bişiler ve buz dolu bi schweppes [5 dkda yazabildim bu kelimeyi]le birlikte sıkıcı tv programlarından birini izledim.. Daisy’nin ısrarla eteğimden çekiştirmesiyle çişe çıktık.. 2. kat komşularının balkondan “aa damlanın saçlarına bakın.. harika olmuş.. çok yakışmış” poh pohlarıyla içime sindi saçım.. azcık daha pohpohlasınlar diye onlara gittim :) Azcık dedikodunun ardından acıkan karnımı mantı yaparak bastırdım.. Şimdi gözlerim yarım bakıyo dünyaya.. Artık babaneme sarılır uyurum gidince..