Cuma, Eylül 11, 2009

YGS, LYS, hani bizim ÖSS

Kendimi sevmeyi özledim ben. Eskiden ondan başkasını sevmezdim, son 4-5 aydır nasıl dışlıyorum kendisini, bilseniz.. Üstüne de hiç alınmıyor, oturmuş yüzsüzce bu yazıyı yazıyor birde kendine çeki düzen vereceğine. Aklı fikri başında davranabilmesi için daha kaç kere küfür etmem lazım kendisine bilmiyorum. Ama bu gidişle temiz bir dayak yemeden benden, kendine gelmeyecek sanırsam..

Hayatım kısım kısım değişmekte, yeni bir düzen kurmaktayım. Bu sevmediğim şehirde ikametgah ettiğim yetmezmiş gibi yatay geçiş sayesinde artık okumaya da başlayacağım. Zaten her gün tüm şehri dolaşıp bir saat sonra okula ulaşıyor olma fikri beynen çürüttü beni. Şehri günde iki kere turlamam gerekecek ve ikinci öğretim olmam dolayısıyla bunu geç saatlerde yapacak olmam gözüme çok korkutucu geliyor. Neyse.. Bir şekilde bu duruma da alışıcaz, hatta ve hatta burda olmaktan büyük bir mutluluk duyup geldiğim yeri unutucam biliyorum, ama bu beni asla yeniden üniversiteye giriş sınavlarına hazırlanmaktan alıkoyamaz!!

YGS ve LYS :/ hım.. Çok ilginç bir sistem.. Keşke ÖSS kalsaydı mı desem, bunlar hoşgeldi mi desem? Ne desem bilmiyorum, ama bir tadına bakmayı düşünüyorum.. Aklımı çelenler sağolsunlar ^^ 3 senelik aranın sonunda yeniden üniversite sınavına giriyorum.. Gencim, güzelim, sınavları üzerim :) üstüne bir de öğretmen olup turizmi bırakırım. Sonra yaşasın rahat hayat. Sınav dergisi yeni sınav sistemine yönelik setini çıkarttığı anda siparişimi veriyorum ve haldur huldur sınavlara hazırlanmaya başlıyorum.. Gelsin sınıf öğretmenliği! Bana da nasıl yakışır di mi :D Hele bu yeni imajımdaki cadı saçlarımla yıh yıh yıh yıh :D

5 yorum:

  1. umarım istediklerine ve hedeflerine bahsettiğin kadar hevesle ve çabucak ulaşırsın hayat sana hep başarı getirsin=)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim efenim.
    ama nedendir bu gizlilik. kimden kaçıyorsunuz kuzum? neden böyle gizli bir blög'ünüz var? Kimin için çalışıyorsunuz :|

    YanıtlaSil
  3. bir bloğum olduğunu bile bilmiyorum hiçde gizli birşeyim yok aslında ama gerçekten haberim yok googledan sınava hazırlık için dergi seti ararken çıktın karşıma bende bu sene için başarılar dilemek istedim..

    YanıtlaSil
  4. nerden nereye görüyo musun :)

    Şimdi bakma derim.. Çünkü sınav sistemi değişti ve elini çabuk tutanlar, örneğin final bu kadar hızlı bir geçiş yaptığından yeni tarza aceleye getirmiş diye düşünüyorum..

    Sınav dergisini sabırla beklemekteyim. Öneririm ^^

    YanıtlaSil
  5. eehehehhe :D Uluslararası İlişkiler Öğretmeni olunuyomu yaa bende ondan olayım formasyonla filan:D düşünsene çocuklar diyomuş lağğğnn uluslararası ilişkilerci geliyoo susun filan :D

    YanıtlaSil