Cuma, Eylül 11, 2009

O kadarrrr mutluyuuuum kiiii ^^


O kadar mutluyum ki


O kadar mutluyum ki şimdi kusabilirim 
Şu an başka hiçbir yerde olmak istemezdim
Burda her şey harika
Aradığım ne varsa hepsi bu dünyada
İnanasım gelmiyor gerçek olduğuna


Bu kadar güzel olacağını tahmin edemezdim
Kendimle barışacağımı hiç beklemezdim
Her şeyin bir la la la laaaaaaaa
Anlamı var la la la laaaaaaaaa..
Sonsuza kadar içinde yaşayacağımız bir dünyamız var
La la laaa la la lalalalaaaaaaaaaa


O kadar mutluyum ki ağlayasım geliyor
Tüm bu saçmalıklar insanı büyülüyor

Sizinle her şey çok güzel
Burda hayat sahiden de mükemmel
O kadar şahane bir his ki neredeyse
kırıyor insanın kalbini


Bu kadar güzel olacağını tahmin edemezdim
Kendimle barışacağımı hiç beklemezdim
Her şeyin bir la la la laaaaaaaa
Anlamı var la la la laaaaaaaaa..
Sonsuza kadar içinde yaşayacağımız bir dünyamız var
La la laaa la la lalalalaaaaaaaaaa

Bizim dünyamız hep aynı...
Ah bu dünyamız hep aynı...

1 yorum:

  1. http://www.geyiqpowers.com/anima/Anima_-_O_Kadar_Mutluyum_ki._for_miss_eltekin.mp3

    YanıtlaSil