Cuma, Eylül 11, 2009

Yalnız Kalmaya Çalışma Denemeleri - Part1



öhöhöm
Bu kurdaleyi kesmeden önce bir açılış.. sşkdlks
bir kapanış konuşması yapmak istiyorum efenim..

Yayında ve yapımda emeği geçmiş olan ve -di'li -miş'li zamanlarımın içindeki girdaba karışmış olan bütün eski aşklarıma sonsuz teşekkürler!

Sayenizde büyüdüm, gördüm. Kiminiz ne kadar iğrenç mahluklar olduğunuzu gösterdiniz, kiminiz hayatım boyunca silemeyeceğim yerler edindiniz..

Ama gel gelelim ki her tatlı hikayenin bir sonu varmış. Hiç bir şekilde pişman olmadım, keşke demedim hiç birinize.. Yaşanmışlıklar olgunlaştırır insanı dedim. Afferin dedim hepinize. Sizlerle büyüdüm..

Şimdi kariyerimin zirvesinde jübile vakti. Aşık olup pervasızca seven ve 2 senenin sonunda terkedilen kalbim yediğini kusar hale geldi artık. Ne ben onun midesini bozmaya niyetliyim, ne de insanları kalbimde öğütüp, kusup, onları iğrençleştirme taraftarıyım..

Bundan böyle hep yek, hep tek başıma ♫

Veeee gelelim en önemli kısma
İçimdeki şeytanın sürekli dürttüğü kısmımadır bu sözlerim!
Laynn!
Ayağını denk al!
Yan gözle, tek gözün kapalı, mel mel, maymun gibi, abaza gibi, nasıl bakıyorsan bak farketmez! Ama sadece bakacaksın! Baktığınla kalacaksın! Artık kalp kır-ma-ya-cak-sın!
Kimsenin kalbini çalıp, kaçıp, ilerdeki sahanlıkta tenis topu niyetine kullan-ma-ya-cak-sın!
Eğer olur da içinden "Ya evet ben bu adama aşık olabilirim." diye yanılıp şaşırıp tuhaf şeylerin içersine düşerseeeen...! blogunu açıyorsun, bunu okuyorsun ve ardından 3 göbek atıp bir de hulahup çeviriyorsun!

Belki 3-5 sene, belki 10-15.. Ne zaman sevmeyi bilirsen..
Hoşgeldin rahibe hayatım..
5. tekrarım.. Ama söz..
Bu son..



hüff.. keselim derken dolanmayalım da

1 yorum:

  1. hmmm...

    her zaman boyledir aslinda degil mi? hersey yolunda iken, "herseyi goze aldim, sonu ne olursa kabulum" dersin, hersey tamamdir cunku. gelgelelim kalbin kirik, yorgun oldugun zamanda "artik herseye paydos" dersin. kendimden biliyorum.

    ama asil soylemek istedigim ask'in nereden nasil gelip, seni nasil yakalayacagi belli olmuyor. ben sansliydim. zamaninda tutuldum havasina, carpmadi!

    neyse, oncelik mutlu olmandir. umarim artik daha fazla uzulmez, mutlu olursun...

    YanıtlaSil