Pazar, Eylül 13, 2009

Yaşasın okulumuz... :?



Yarın yeni sınıfımla tanışacağım gün.
Hüff..
Böyle oluşmuş bir grubun içine girmek kadar zor bir durum yok.
En son lise sonda Ankara'dan Antalya'ya taşınınca böyle bir şeyi yaşamıştım.
Sinir bozucu bir şey.
Herkes tanıdık, kanka, hatta akraba olmuşken..
Sen yırtıktan sallanıcasına katılıyorsun aralarına..

Aslında..
Benim gibi şeker bir şeye kim hayır diyebilir diye ukalalık durumlarına girmek istiyorum.
Ama dünyanın binbir türlü halleri var tabi..
Ben şimdi çok heyecan yapıp içime kapanırsam yandık :D
Çatlakça gözükmem lazım, biliyorum..
Kafayı daha dün sıyırmış, taze deliler gibi gözükmem lazım ki,
"vay lan iyi ki geldi" diyebilsinler bana..

Geliyorum bekleyin ^^

Myspace'den geçerken şöyle güzel bir sese rastladım.. Buyrun deneyin siz de;
Tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder