Perşembe, Eylül 24, 2009

yenilendik, temalandık

sanırım da bişeye benzedik.
aradım, taradım, sordum, soruşturdum, gözaltına çektim, dayak attım, bayıltıp üzerine bi kamyon limonata içirip kendine getirrttim*

(*ehliyet sınavındaki apsürt sorulara çağrışım yaptım.
Bölüm:İlkyardım/Soru 12: Güneş çarpmasından bayılan vatandaşa nasıl bir ilkyardım yöntemi uygulanması gerekir?
A- Üstünü sıkıca örterim, battaniye, yorgan, pike... yetmedi üstüne otururum.
B- Kafasından aşağı bir varil suyu boşaltır, sonra varili kafasına geçirir, ardından bir yokuştan aşağı doğru savurup yoldan geçen tırla bütünleşmesini beklerim.
C- Buzdolabına koyar, yarım saat bekletir, daha sonra çıkartıp oda sıcaklığında servis ederim.
D- Üflerim, üflemeden önce bol sarımsaklı ve sirkeli işkembe çorbasını son damlasına kadar tüketirim.
E- Su ve tuz kaybının giderilmesi için hastaya meyve suyu ve tuzlu ayran içiririm.
Yani biraz abartmış olabilirim, ama şıklar bunlara yakın değil miydi a yoldaşlar?
Sınav anında böyle apsürt bir soruyla karşılaşınca insan ister istemez tedirgin oluyor, "kafa mı buluyorlar, şifreli soru mu, yoksa gayet bu sınav embesil düzeyinde mi hazırlanmış?" diye.
Dipnot: E şıkkı tamamen doğru olup, eski sınavlardan birinden araklanmıştır.)

neyse.
Umarım temam birilerinin dikkatini çeker de, gidip sayfanın altına inip çalmanın yollarını ararlar ve de bu kadar arayıp bulmam dolayısıyla da bi teşekkür ederler inşallah. Amiiiinnnn.

5 yorum:

  1. çok beğendim! özellikle sidebar kısmı harika olmuş... biraz uğraştırmış olmalı? hayırlı olsun efenim!

    YanıtlaSil
  2. pek değil.. yapan yapmış temayı. ben sadece ekleyip sidebarını yapıverdim ^^ ama bulmak zor oldu kendime göre bir tema. doğru düzgün blogger teması bulmak zor. eskiden böylemiydi, buralar hep tarlaydı :D

    YanıtlaSil
  3. on numara olmuş, bana teşekkür yapmışsın bende sana yapayım dedim... Blogcuların en Metropolitan Cadalozuuu :))

    YanıtlaSil
  4. ay lav yuu varooool, ay lav youu varooolll :D

    bunu çılgın bir ekiple, birbirimizin omuzunu ödünç almışçasına sıkı sıkı yapışıp, tezahürat halinde sana söylediğimizi düşün, gaza gel. :D

    YanıtlaSil
  5. meşalede yakın eliniz değmişken ya.. Valla meşale olsun, o çok ses çıkartan düdüklerden olsun, konfetiler filan atın üstüme üstüme :) Madem verdik coşkuyu kopalım hadiiiii :)

    YanıtlaSil