Cuma, Haziran 08, 2007

Uff kim koydu bunu burayaa ?!

50 kilo iken bi senede 5 kiloyu nereme aldığımı düşünürken az önce aynaya bakmaya yeltendiğimde farkettim.. Toparlak bir 5 kilo tam göbeğimin üstünde duruyodu.. Vücuduma oranla büyük duran bu objeyi görünce korkuyla irikildim..
Olamaz :|
Yaz geldi erimesi lazım bunun.. Neyse ki eritmek yüzmek kadar kolay olucak :] Bünyeme bağlı olarak 15 gün aralıksız plaj, deniz ve kumlarla bütünleşirsem 85-60-90lık görüntüme tekrar kavuşucağıımm :] Ama şöyle ufak bi sorun var ki; gençliğin hayatını yakıp yıkan öss telaşesi madurlarından biriyim ne yazıkki.. Ve bu bana pahalıya patlamış bir olgu durumunda.. 1 sene boyunca eve gelen insanları kovmuş , “hadi damma konsere gidelim” diyen bünyeleri azarlamış, bakkala bile gitmemiş, ev-dershane arasında gidip gelmiş bir birey olmam sonucunda sosyal tarafımı kaybetmiş ve sonunda “artık senin gibi arkadaşım yok. pis ekici.” şeklinde mesajlar almış bulunmaktayım.. Zaten yeni çevre oluşturduğum bu şehr-i diyarda bi başıma kalmakla birlikte tekrar sosyalliğime kavuşma girişimlerinde bulunmuş , ancak ektiğim insanlardan ters tepki alarak pısmış, korkmuş bi kedi gibi sandalyemin altına sokulmuş durumdayım. Yani şu 3 ay içerisinde eski damma olamazsam insan ilişkilerimi kaybedip otlaşabilirim :]
Biran önce şu son 8 günde inekleşip yemek deil tüketici sınıfına girmem lazım.. damma’yı sosyalliğine kavuşturmak için el ele kampanyasını şu saniye başlatıyorum !
Vatana, millete ve bana hayırlı ola..!
:]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder