Yarın yılın en sıcak günü olacakmış.. Antalya’nın altından cehennem fışkıracakmış.. 43ü gösteriyo yarınki ibre.. uff aman banane.. evden çıkabiliyomuyum sanki off
sinirlenip rastgele bastım klavyeye.. ilginçtir ki bu güneş çıktı.. sanki konunun önem ve mahiyetine bağlı olaraktan birdenbire fırlayıverdi.. ilginç.. vahiy gelir gibi oldu ama “hadi len” diyip gönderdim..
2 gündür evdeyim..
Nden ?? evet nden ??

Çünkü param bitti :) yeterli bi sebep.. annemden de istemiyorum.. ne çabuk bitti diye tepeme binmesi şu sıcaklarda çekilecek dert değil.. en iyisi otur evde kafanı dinle bi dahaki harçlığa kadar.. Gülnur “iş hazır” diyerek aramazsa iş ve işçi bulma kurumuna başvucam :)) şöyle har vurup harmanı savurup arpadan yapılmış içecekleri “aman baba parasıdır, günahtır” demeden acımasızca içmek istiyorum :) heyyyyt !! 2 gün evde oturdum bomba gibi oldum :)) yarında evdeyiz.
.
1 gün daha.. amanin bu kız fena patlıcaakk :|