Pazartesi, Haziran 25, 2007

Damla in the Antalya

hımm.. geç kaldım sanırım her şeyin boş olduğu anlamak için.. Ama olsun yine de anlamak benim için büyük başarıydı..
Sanırım bi süre offside durumda gezicem.. zorunda olduğumdan değil , içimden geldiği için..
“Aşk sana yakışmıyo be kızım” demekten alamıyorum kendimi.. “O zaman yakışanı yaparım ulan” diye asabi bi çıkışın ardından Murat Boz’un “Aşkı bulamam ben” şarkısının o enerjik ritmiyle birlikte kafamda parlayan o ampülü görünce “amaaan napıcan erkek milletini kızım.. sen başlı başına bi dünya harikasısın” diyerek kendimi pohpohladıktan sonra [uff ne uzun cümle oldu sonu gelmiyo] artık kimseyi takmama kararı aldım..
Öss’yi kazanmış olduğumu düşünerek bu şehirde yeni bi hayata başlayacağımı düşünmenin verdiği bi heyecanla şu tatili elimden geldiğince harika değerlendirmek istiyorum..
2 sene oluyo Antalya’ya geleli.. Ama şöyle adam akıllı, ilmik ilmik her köşesini gezdiğim söylenemez.. İşe başlayıp, cebime paramı attıktan sonra [artık annemden isteme yüzsüzlüğünü gösteremiorum] bi “Damla in the Antalya” turuna çıkmam şart..
Yarın bi gün ertuğrul tatile gelecekmiş.. Onun sayesinde pek bi gezicem gerçi.. Bahane olmuş olacak gezmek.. Ama bu sıralar ihtiyacım var gibi..
Neyse bakalım.. Bunalımı atalım.. Severim dünyayı ben :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder