Cuma, Haziran 08, 2007

Kavak yelleri

Kavak Yelleriçok güzel bi dizi.. İzlediğim bi dizide ilk defa kendimi buluyorum. Aslıkarakteri hayallerimdeki olmak istediğim ben.. Çok iyi iki dostu var, dersleri iyi ve en önemlisi aşık.. Hem de çok zor bi aşk. Başkasını seven en yakın arkadaşına aşık.. Denize..
—o—
Zaten son günlerde neye baksam kendimden bişeyler buluyorum. Bay M‘nin dün gece attığı msj beni çok etkiledi..
“Benimde derdim var. Aşık olmak istiyorum, bağlanmak istiyorum. Bu öyle olacak ki gözüm ondan başkasını görmicek. Hayatımın bi anlamı olmalı. yaşıyomuyum farkında değilim.”
Sadece bende yokmuş bu sorun, bu dert. Gerçekten insanın içinde aşk olmayınca hayat anlamsızlaşıyo. Hayatım çok anlamsız.. Peşinden uzun süre koşabileceğim, sonunda o sevgi dolu öpücüğe ulaşacağım, beni güllerle karşılayan, hastalandığında ona çorba yapabileceğim, ayak parmaklarıyla dalga geçtiğimde beni yastıkla boğacak, ağladığımda güven dolu sesiyle Yanındayım.” diyecek, anneler gününde anneme benim aldığım hediyeden daha güzelibi alıp beni deli edecek, merakla ve ısrarla aramama rağmen, saatlerce telefonu açmayacak ve sonunda panik bir ses tonuyla açıpduştaydım hayatımdiyebilecek, Yalın’ın her kelimesi aşkla dolu şarkılarını söyleyebileceğim ve delilerdende deli sevebileceğim biri yok.. Dudaklarımı sevgi dolu öpücüğüne teslim edebileceğim biri yok. Çok uzun zamandır bekliyorum, ama yok yok ! çok sevenim, hatta bana aşık olan çok fazla kişi var. Ama ben hiçbirini değilHayatımı Anlamlandıracak Olanıbekliyorum. Gözüme uyku girmesin onu düşünmekten, boğazımdan ekmek geçmesin.
Eğer bu acı çekmekse,
Aşk acı çekmekse;
Ben bu hayata acı istiyorum !
Çok dua edicem,Oinsan çıksın hayatımın yönünü değiştirsin diye.. çünkü tek denemediğim şey dua etmek ve son çare :(
Değişiyorum. Akıtıyorum eskilerimi. Çok ilişkim oldu. Hayatımda daha önce başıma gelmemiş, daha önce tadını almadığım bişey istiyorum.. Ölümüne sevmek istiyorum!!..
Hey sen lanet olasıca ! Seni sevmek istiyorum. Buna karşı koyarsan sana aşık olurum!

3 yorum:

  1. Aynı şeyleri yaşadım..
    Yani hayatıma girmek isteyen, bana delicesine aşık olan bütün doğru insanları bir kenara bırakıp iki dakikada gülüşüne aşık olduğum birine kapılmıştım.
    Aynı hayalleri kurdum işte bu dedim.Senin istediğin gibide aşık oldum.Ama bu sefer de karşımdakinde kitlendi herşey.
    İstediğimiz herşey aynı anda olmuyor..
    Ve ne yazıkki hayat istediklerimizi karşımıza çıkarmak konusunda birazcık cimri..
    ( bu arada eski yazılarını okuyorum yeni yazılarında bu aşkı buldun mu şimdilik bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. kısa bir özet geçeyim o zaman :)
    o istediklerimi yaşatabildim kendime..
    ama sırf bunu yaşamayı çok istiyorsun diye yaşamak sadece kendini sevmek oluyor sanırım..

    sonuç olarak 1buçuk senelik ilişkim duygularımın ölmesiyle, bi nevi kendimi tatminimin sona ermesiyle bitti..

    ve ben hala "aşk"ı bulamadım.
    bulamadım yana yana sevmeyi..
    sevgiyi..

    "Ve ne yazıkki hayat istediklerimizi karşımıza çıkarmak konusunda birazcık cimri.."
    ya da biz mi çok yukarılara bakıyoruz..

    YanıtlaSil
  3. Neyse sende en azından benim gibi bulduğuna inandığın kısa bi zaman dilimi yaşamışsın.
    Ve yine aynen benim gibi bitmiş:)
    Walla yukarılara bakıyor olabiliriz aslında ama öylede böylede bu hayalleri kurabileceğimiz kişiler artık kalmamış gibi..
    Veya ben artık inanmıyorum

    YanıtlaSil