Cuma, Ağustos 29, 2008

Uyku ruleti


Ne hoş bir kız..



Ayağıma az önce kalem araken bir şey battı. ne olduğunu bilmiyorum. Ama gayet acı veriyor. Gözümü ayağımın en dibine kadar soktum, ama nafile; sesi var, görüntüsü yok!

Yarın göz doktoruna gidiyorum!

Hayko Cepkin oldum. Tek gözüm benden bağımsız çalışıyor. Sol gözümün çapını öğrenip, ona daha iyi davranmaya başlayacağım yarından tezi yok. 2 buçuk dereceye gelmiş yavru kuşum. Sağın maşallahı var, turp gibi. O yüzden tek gözüme lens yazdı doktor.. Lensimi ne renk alsam? Tek gözüm mavi olsa nasıl olur :P

Uykum yok, nette gezmek de istemiyorum. Yenilmez denilen tavla cambazı Eren'i yendim halbuki, gönül rahatlığıyla uyumalıyım aslında. Ama yok. Yorulmayana, tüm gün aval aval gezene uyku yok!

Karanlık fobim iyice artı. Az önce annemin çantasından kalem almaya giderken tişörtümden kokrtum :| tişörtümün salaş kolu sanki yanıma yaklaşmış gulyabaniye benziyordu! Bundan benden başka kim korkabilirki acaba? :/ İyice şizofrenik oldum, adım atamayacağım yakında..

Neyse ne demiştik.. Dersler başlıyor! Rusça'yı sökmeye başlayacağım inşallah önümüzdeki aylarda..

Hadi bana kolay gelsin, size de iyi geceler...

Orjinilitesi: http://img222.imageshack.us/img222/5286/mz302gm6.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder