Pazartesi, Ağustos 04, 2008

Ne yapsam, Ne yapsam, Bir hamak alıp sallansam?




SABAH



2 orta dilim ekmek, 2 kibrit kutusu kadar beyaz veya kaşar peynir, 4-5 adet zeytin, 2 yemek kaşığı kadar pekmez veya reçel, domates, salatalık, biber.

ARA



1 su bardağı süt (2 yemek kaşığı pekmez ile), 5 adet tuzlu bisküvi, 1 adet meyve.

ÖĞLE



1 kase domates çorbası (kaşarlı), 1 porsiyon etli sebze yemeği, 1 porsiyon pilav veya makarna, 2 orta dilim ekmek, 1 kase yoğurt, 1 adet meyve.

ARA



1 porsiyon fıstıklı tel kadayıf.

AKŞAM



1 kase çorba, 1 porsiyon kurubaklagil yemeği, 1 porsiyon pilav veya makarna, 100 gram ızgara et, ton balıklı salata, 2 orta dilim ekmek, meyve.

GECE



1 su bardağı süt (2 yemek kaşığı pekmezle), 4-5 adet bisküvi, meyve.

Artık iştahım ve bünyem benim taktiklerimi kabul etmeyince internete giriştim. 3ayda verdiğim 5 kiloyu geri istiyorum! Hem de 1 ay içinde çabuk çabuk!

Dün İstanbul'dan gelen ve 3 ay sonra beni ilk kez gören halam halimi görünce şaşırdı. "Yüzün küçücük kalmış!" dedi. Bu sabahta ben uyurken kapıdan babama aldığı salam, sosis, kuzu bonfile, şişlik eti felan vermiş ben yiyeyim de kilo alayım diye. O zaman anladım durumun mahiyetini.. Gerçekten de aynaya baktığımda eski tadı almıyorum, üstüme giydiğimi yakıştıramıyorum ve pantolonlarımı kıçım tutmuyor.

Acil durum paketini an itibariyle açıyorum! Savulun kaşarlı pideler, üç buçuk atın sucuklar! yemeklerin dostu 47 kilonun düşmanı yiyip yiyip gaz yapacak damlaaa geliyooor :D [gazman repliği]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder