Perşembe, Ağustos 28, 2008

Saatler, ben ve daraltım..



Artık saatleri bir geri bir ileri oynatmayacakmışız Türkiye olarak.. Enerji tasarrufu yapmamız gerekiyormuş.. Kendimizi diğer dünya ülkelerinden soyutlayacakmışız.. Zaten gezegenle Türksat uydumuzdan başka bağımız yok, kendi kendimize bir ülke olduk işte ampulle çalışan..

Neyse siyaset sevmiyorum ben.. Topluma ve başımızdakilere uyma zorunluluğundan kaynaklanan bir soyutlamanın içine giriyoruz sadece.. Bunun bendeki etkileri..

Sallanan bir sandalyede gibiyim.. Hareket ediyorum, ama ilerleyemiyorum.. Boş bir yaz geçirdim. Bana hiç bir şey katmadı bu yaz.. Araştırma yetimi, gündemi takip etme özelliğimi zaten Afyon'da kaybetmiştim. Bu yazın da devam etti.. Kendime hiç bir şey kazandırmadan 3 ay geçirdim..

Dolayısıyla uyuşuk oldum.. Uykum var, uyuyacağım az sonra.. 1-2 gibi anca kalkarım zaten..

Neyse, ne demiştik.. Okullar açılıyor, buhran bunalım bitiyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder