Pazartesi, Ağustos 11, 2008

Günaydın :)

Uyandım diyemicem.. Çünkü henüz uyuma kısmına gelemedim.. Bi kaç gündür çok istememe rağmen bloguma da uğrayamıyordum.. Bebeklik arkadaşım geldi :) Sevgili ailesini ve onu ağırladık güzelce..

Onlar gidecekler diye de 3e kadar uyumadan bekledim.. Gece 3de yola çıktılar, yani 3 buçuk saat kadar önce..

Bebeklik arkadaşım o benim :) Çok komik değil mi? Bu ne demektir şöyle anlatayım;

  • Anneleriniz sizin altınızı beraber değiştirir..

  • Aynı odada uyursunuz, o uyanınca patlatır zırıltıyı, sizi de uyandırır, beraber ağlaşırsınız.

  • Büyürsünüz beraber parklarda oynayıp aynı akşam yemeğini yiyerek

  • Okula başlarsınız.. Belki ondan bir sene önce

  • Sizin aileniz çalışıyordur, onun ailesi bakar size..

  • Barbie bebek oynamak hiç bu kadar eğlenceli olmamıştır..

  • Resimlerde kafa kafaya vererek gülümsemek.. Immm :) vazgeçilmez


vb vb vb.. Ama biz Ankara'dan Antalya'ya geldik geleli görüşemiyoruz.. Değiliz eskisi gibi.. En son bir geçen sene Mersin'de gördüm onu, bir de Nisan ayındaki nişanda.. Şimdi gelip 4 gün kadar kalması ne iyi oldu..

---

Blogumdaki eski yazıları okumak beni öyle mutlu ve huzurlu etti ki.. Geçen sene istediğim her şeyi gerçekleştirmişim ben bu sene.. Şimdi yine gayelerim, amaçlarım var.. eminim onlar da seneye hallolmuş olacak ve ben gelecek sene yine yeni, belki de daha zor sorunlarımla karşınızda olucam..

Hayat sanıldığı kadar zor değil mi ne? Yoksa ben mi şanslıyım..

Yaşamayı Seviyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder