Cumartesi, Ağustos 25, 2007

Kuş


Kuş..

Nasılsın bugün ? Seninle ilgilenemiyorum. Sıkılıyorsundur eminim. Daisyim de yok ki artık gelsin burnunu kafesine soksun, sen de onu gagalayarak sıkıntını atasın.

Sen de benim gibi özlüyor musun onu? 2 gündür yok bu evde ama sanki uzun zamandır yokmuş gibi hissediyorum. Yatağımın köşesi boş. Oyuncak topu bıraktığı yerde. Almaya kıyamadım.. Canı sıkıldığında kolumu tırmalamasını özledim. Pcde çok oturduğumda klavyeme atlamasını, balkondaki pis yer bezini oynamak için getirmesini, yastığımın kenarını kemirmesini özledim. ben onu çok özledim be kuş..

Seni nasıl bağıttırırdı değil mi? sen de seni sinir etmesini özledin mi ? Koca patilerini kafesine atmasını, kafesinin önünde havlamasını özledin mi? Ben onun suç işlemiş hallerini bile özledim. Sinirlenmeyi bile özledim.

Açsam kafesinin kapağını, uçup onun yerini bulur musun bana? Geri dön ama.. Yoksa babaannem seni bıraktığım için çok kızar bana.. Emanetsin.

Aynı senin renginde bi kuşum vardı benim. Sarışınım.. Onu da gönderdiler benden uzaklara. Ona da çok üzülmüştüm. Gidince sarışınımı da bulursun bana dimi kuş..? Daisymi de sarışınımı da getirirsin dimi?

Canım köpeğim, biricik daisyim.. Seni hiç unutmıcam. Yüreğimde bir yerlerde kalacaksın hep. mutlu bir yuvadasındır inşallah. beni düşünme. Alışırım yokluğuna.. Sen de alış yeni hayatına emi?

Uç haber kuşu.. git söyle bunları ona. Benim içinde öp onun o koca kulaklarından. Ablan seni çok seviyormuş de...

Kardeşimi kaybettim. Yasım geçicidir ama bendeki yeri ebedidir !

Appasından deyzesine...

o_O>Gulb!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder