Pazar, Ağustos 19, 2007

Kocatepe

Odamda, yatağımdayım.

Yatağın üstünde yazmaya alışmam lazım sanırım. Çünkü gece herkes uyurken yazasım geldiğinde kimse rahatsız olmasın diye yatağımda alıcam kalemi elime..

20sinde açıklanmasını bekliyordum yerleştirme sonuçlarının. Ona göre hesaplamıştım. Ama erken ve beklenmeyen bir anda geldi. 16sında öğrendim Afyon'a gideceğimi..

Aslında rüyalarıma hep Afyon giriyordu. Sanki Allahım bana gösteriyordu hazırlıklı olayım diye.. Ama yine de çok şaşırdım. Muğla ya da Eskişehir beklerken onların hemen altındaki tercih.. 4. tercih, Afyon..

Ne yapardım ben orda ? Nasıl bir yerdi acaba ?..

Kafama milyonlarca soru birikti birden. Msnde "nereyi kazandım" diyenlere Kocatepe derken onlara küfür ediyormuş gibi hissettim kendimi.. Anneme haber verdiğimde Akdeniz tutmadı diye üzüldü, ama Afyon yakın diye bir yandan da sevindi..

Üstümdeki şoku attıktan sonra AKÜ'yü araştırmaya başladım. Hiç de fena değildi. Hatta kocaman ve güzeldi. Kanım ısındı. Ama insanları hakkında okuduklarım pe hoşuma gitmedi. Forumlara, sitelere üye oldum. AKÜ'de okuyan insanlarla tanıştım. En başta Tuğba olmak üzre bana çok yardımcı oldular.. Bölümümün yeni açılmış olması kötü oldu. Hakkında bilgi bulamadım... Fakat turizm bölümünün kötü olmadığını biliyorum..

Kısacası mutluyum.. AKÜ'lü olmaktan ziyade, artık üniversiteliyim :)

Deniz, hala polislikle, mülakatlarla, sınavlarla uğraşıyo
Arif, Isparta makina mühendisliğini kazandı.
Dilek, Çankırı'da meslek yüksek okuluna gidecek
Eda, Anadolu Üni-Açıköğretim işletme kazanmış..
Çağan, büro yönetimi Isparta..
Gülnur, söylemişti ama unuttum :/
İsmail, Karaelmasmış duyumlarıma göre..

Diğerleri bir sene daha dershane diyolar. Yine de başarmışım ben. Hatta ne "yine de"si. BAŞARMIŞIM BEN !

Yatakta yazması zormuş. Afyon'da bi kaç kez yatak üstü karalama yaparsam alışırım gibi..

Bekle beni Afyon ! Fetihe geliyorum :)

o_O>Gulb!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder