Salı, Kasım 24, 2009

24 Kasım 1989-2009 / Gece Vardiyası

www.cadiloz.com

23 Kasım 2009 - 23.59

Berkayy @ telefon

-efendiim

+ hazır mısın damla?

- eveeett

+ dünyanın en iyi kızının doğum gününe son bir dakikaaaa

- hehehe :) ben miyim dünyanın en iyi kızı? hiç bir şeyi beceremeyen yeteneksiz nasıl en iyi olabiliyor ki :))
+ karıştırma şimdi orasını.. hazır mısın sen?

- evet giydim tuvaletimi, yaptım makyajımı, oturuyorum salonda :D

+ peki o zam
an harika, son 10 saniye. 10, 9, 8, 7...
- Berkay bana havaiifişek mi patlatacak camımın önünde :D
+ 3, 2, 1, sıfıııııırrr, şak şak şak şak :D

-haha :D

+ heepiiiy börtdeyy tu yuuuu, heeppiyy börtdeeey tu yuuu, heppiiy börtdeeey sanaaa

- ehehe :))

+ şimdi de ingilizce bilmeyenler için çeviriyoruum. doğum günün kutlu olsun damlaaa, doğum günün kutlu olsun damlaaaa

- berkay sus, domates getirin banaa!!
+ ne domatesi
- kafana atmam lazım :D
+ vay be. aldığımız karşılığa bak
- üf ama çok kötüsün :D ....
Beni çoook mutlu eden canım arkadaşım Berkay.. Çok teşekkürler sana..

00.04 Tolgay @ sms
"Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, başarı merdivenlerini rahatlıkla tırmanırsın ve dilerim o tatlı yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin ;) Sevgi dolu dileklemle doğum günün kutlu olsun metropolcadısı.. Nice neşe dolu yaşlara adi cadı!

Aklıma afyonda seçil sen ben h
ep birlikte bize giderken doğum gününü kutlamak için alınan o ufak damla sakızlı pastanı yere düşürüp üstüne bir de yanlışlıkla tekme attığın geliyor :D neysem kendine iyi bak."
:)))) ahh.. mazi mazi..

00.05 Anıl @ facebook
"Kalbin hangi güzel şey için çarpıyorsa her doğan güneş seni ona getirsin..Şimdi elini o kalbine koy ve gözlerini kapat..ruhumu sana gönderiyorum..Birazdan öpüleceksin..iyiki doğduuuun damlaaaammm şak şak şak şak pişşuuuu pişşşuuu ehu:D"
4 senede bir kez unutmadın ki sen doğum günümü Anılım.. çok teşekkür ederim, hatırladığın için değil, hiç unutmadığın için :)


00.06 Mert ^^ @ facebook
"kim doğmuşş damla doğmus :))
güzeller güzeli damla :))
damlacım yenı yasında tum guzellıkler senınle olsun..
iyiki iyiki dogmussun ..Nice Güzel Yaşlara Güzel Arkadasım benimm :))"
Palyaçom benim :)) Nasıl da hatırlarmış guduuuu :) çok teşekkür ederimm mucuukk!

00.14 Berkay @ sms
"Yeni yaş.. Adı üstünde yeni. Yeni şeyler göreceğin yeni yaşın kutlu olsun o zaman.. 20 bir daha göremeyeceğin en önemli yaş, unutma :)"
Bu denli yanımda oluşun içimi nasıl da ısıttı..


00:16 Ozaaan @ telefon
-efendiim
+ alo damla hanım

- buyrun kimi
nle görüşüyorum?
... kısa bir boşluk
- ozaaan :D tanıdım sensinn, yemedi di mii işletemedin :D
+ yemedi valla :D hani yazarlar böyle günlerde iyiki doğdun, nice yıllara felan öyle basit basit.. neyse işte. iyi ki doğdun :D

- haha :D teşekkür ederim :))
+ yazmak ister
dim ama Eyüp sağolsun internetimizi kesmişler.
- olsun böyle daha iyi bak sesini duyuyorum, daha coşkulu oluyor
+ evet evet, teknolojinin nimetlerinden faydalanmamak lazım bazen

- e madem öyle telefonda teknoloji. gelin lan kapımın önüne :D
+ ben telgraf atıcam
- mektup da olur :D
+ yarın berkayla gönderiyorum ileteceklerimi

- ileteceklerini?
+ ya işte verilir ya do
ğum gününde böyle ufak tefek şeyler..
- sen bana hediye mi aldııın
+ kimlere aldık. sana almasam ayıp olurdu
- ah çok teşekkür ederim :)
+ gönül isterdi ki sana sony fotoğraf makinası alayım ama..
- bu hafta da loto çıkmadı değil mi :))
+ evet ya çıkmadı..
- hem sony'i napıcam, canon al canon

+ olur mu ya sony insan gözüne en yakın :D

- aa öyle mi tamam o da olur.. söz ver bak loto çıkınca alıcan :D
+ söz alıcam

- ben de seni paralarınla kucaklaşırken fotoğraflıcam
+ allah sana sonynin ile öyle fotoğraflar çektirmeyi nasip etsin..

- amin :D
....
Nasıl şaşırttın beni Ozan :) Çok çok teşekkür ederim!!..


00:20 Varol @ msn
"Bugün o küçük Damla'nın doğduğu gün, yani dünyaya bir meleğin indirildiği gün... Bakmayın adı
nın Damla olduğuna o bir nehir kadar coşkulu, okyanus kadar geniş kalbiyle insanlara mutluluk saçan biri. O dünyanın en harika insanı. Elinin değdiği her yerde kelebekler uçuşuyor sanki...
O o o benim için çok ayrı bir yerde, en değerli yerde. O aslında her yerde...
Doğum günün kutlu olsun kalbi kadar yüzü güzel kız. Herşey gönlünce olsun...

İyi geceler :)"

İyi ki varsın Varoluşum.. Çok sevdiğim.. Mucizem.. Tüm doğum günü dileklerimin yarısı benim olsun, yarısı senin..

00.33 Erdal @ facebook

"mutlu seneler damlacım..gönlünce bi hayat geçirmeni dilerim..=)ii ki varsın.♥ "
İyi ki seninle varım yeşiL'im..


00.43 Erhan @ Facebook
"Damlaaaaaaaaammmmmmmmmmmm :) her ne kadar ellerim yansada ben sana hep pasta getiricem :) yüzündeki o gülücükler hic gitmesin sakın..Dogum günün kutlu olsun, seni cok seviyorum damlusum ;) С днем рождения!"
я тебя люблю в моей жизни ^^

00.48 Erdem @ Facebook
"veee Doğum Günün kutlu olsun Damllaa !!!! Nice güzel yılların senin olması dileğiyle... :)"
Tüm iyi dileklerinin iki katının seni bulması dileğiyle.. :)

01.00 Esra'm @ facebook
"kuzuuuuum doğm günün kutlu olsun..kşke yanmzda olsaydın ve pastanın mumlarını birlikte söndürebilseydik..evet belki yannda diilim ama bi telefon kadar uzağındaym sadece ve kalbim hep sennle minik farem:)bu güzel günü sennle birlikte kutluorum ii ki doğdun ii ki varsın seni çoo...oook seviorum:)))"
esraa'm.. hissettim, sıcacık bir dilim ayırdım sana kalbimden.. gel birlikte mum dikip üfleyelimm..

01.18 toktor mehmet @ Facebook
"öğretmenler günün kutlu olsun.

1859 - Darwin'in "Türlerin Kökeni" çalışması yayımlandı.
1870 - Türkiye'nin ilk mizah gazetesi Diyojen yayımlandı.
1925 - Erzurum'da da şapka inkılabına karşı gösteriler yapıldı. Tutuklananlardan 13'ü idama mahkûm oldu ve Erzurum'da 1 ay sıkıyönetim ilan edildi.
1927 - Ankara'da, Heinrinck Krippel tarafından yapılan Zafer Abidesi açıldı.
1928 - Türkiye Büyük Millet Meclisi, Atatürk'e Millet Mektepleri Başöğretmenliği unvanını verdi.
1934 - Cumhurbaşkanı Gazi Mustafa Kemal, Meclisten çıkan kanunla Atatürk soyadını aldı.
1939 - Gestapo, Çekoslovakya'da 120 öğrenciyi öldürdü.
1941 - II. Dünya Savaşı ortamında; pasta ve unlu yiyeceklerin yapımı yasaklandı.
1961 - BM, nükleer silah yasağını ABD'nin protestosuna karşın kabul etti.
1963 - ABD Başkanı John Kennedy'nin katil zanlısı Lee Harvey Oswald, Jack Ruby tarafından öldürüldü.
1976 - Van ve çevresinde; Çaldıran-Muradiye'de etkili olan 7,2 büyüklüğündeki depremde 3 bin 840 kişi öldü.
1977 - Yunanistan, Büyük İskender'in babası Kral II. Philip'in mezarının bulunduğunu açıkladı.
1981 - Türkiye'de, Atatürk'ün 100. doğum yıl dönümü olan 1981 yılında, 24 Kasım'ın her yıl Öğretmenler Günü olarak kutlanması kararlaştırıldı.
1983 - İsrail, Trablusşam'da tutuklu 6 İsrail askerine karşılık 4800 Filistinliyi serbest bıraktı.
1988 - Sürgünde Bağımsız Filistin Devleti kuruldu.
1989 - Hakkari'nin Yüksekova İlçesi'nin İkiyaka Köyü'nde, çoğu kadın ve çocuk olmak üzere 28 vatandaş, teröristlerce öldürüldü.
1990 - Kadınlar, Aileden Sorumlu Devlet Bakanı Cemil Çiçek’in "Flört fuhuştur", "feminizm sapıklıktır" sözlerini düdük çalarak protesto etti. İstanbul Galatasaray'daki eylemde, polis 5 kadını dövdü, 11 kadın gözaltına alındı.
1994 - Galatasaray Barselona'yı 2-1 yendi; kutlamalarda 3 kişi öldü.
1994 - Efsanevi MacGyver adlı televizyon dizsinin "Trail to Doomsday" ismindeki filmi Türkiye'de gösterime girdi.
1996 - ANAP Genel Başkanı Mesut Yılmaz'a Budapeşte'de Hilton Oteli lobisinde yumruklu saldırıda bulunuldu.
2005 - Picasso İstanbul'da sergisi Sabancı Üniversitesi Sakıp Sabancı Müzesi'nde açıldı.

bana surda hayırlı bi şey göstersene bi ya =D "
Hemmen! 1989 Damla dünyaya gözlerini açtı, yazmayı unutmuşlar nihahoho :D

3 yorum:

  1. Ne çok sevenin var Damla :) Ne mutlu sana, ne mutlu bizlere... İyiki varsın ya olmasaydın, ya tanımasaydık seni ? :(

    YanıtlaSil
  2. iyi ki varım ha.. ya olup da seni bulamasaydım..

    YanıtlaSil
  3. ablacım bu kadar ortak bişeysi olan insanlar muhakkak bulur birbirlerini :P

    Sayfa 122:
    Aziz'den Ella'ya bir mail ve sonu şöyle;
    "Bizim sanal âlemde karşılaşmamızın da bir tesadüf olmayabileceğini hiç düşündün mü?"

    Hep ol Damla! Hep var ol...

    YanıtlaSil