Çarşamba, Ağustos 26, 2009

yLmz.com & cadiLoz.com 1.den başlayarak geleneksellemiş ramazan buluşması

Yatay geçişin ne sonuç vereceğini düşünmekten men etmiştim kendimi dün gece.. Eğer kendimi yorarsam ve gün içinde kafamı dağıtacak aktivitelere el atarsam düşünüp düşünüp karamsarlaşmaktan vazgeçerim dedim ve kendimi o an Antalya sokaklarında buldum. Bu sıcağıyla bayıltıp ayıltan, sonra tekrar bayıltan memlekette gündüz dışarı çıkması pek problem.. Hele ki tüm gece uyuyamamış, sabah 6'da yatmış ve sabah 10'da geri kalkmış iseniz..

Benim gibi miskin bir insana o kadar uyku devede karınca gibi bişey. Anlatacağım bütün dangalaklıklarım işte bu sebeptendir :D

gün içinde ara sıra geri vitese takılan beynim bugün bana hoş bir oyun oynadı. Akşam, Ramazan Festivali'ne dahil olmak ve ilk yLmz vs. Cadiloz toplantısını yapmak üzere yılmaz, yılmaz'ın ablası ve annesiyle buluştum. O tıkabasa şölen alanında yılmaz'ı bulduktan sonra [hemen de şıp die tanıdım ha :D] ailesinin yanına doğru yol aldık. Oturmuşlar piyaz ve köfte şenliği yapıyorlardı. Tanışıp, öpüştükten sonra masadaki boş yeri aldım.

-aslında bu yaşadığım tamamen yılmaz'ın suçu.. beni resmi olarak tanıştırmadı masadakilerle ya da o kısmı ben kaçırdım, muhallebi olmuş, uykusuz, geri vites beynimle-

Ablasını yılmaz'ın sevgilisi semiha sandım uzun ve belli bir süre :D:D

Resimlerde görmüşüm, e benziyor da.. Sonra düşünün yaşadıklarımı..

ya da durun ben anlatayım :))

4lü masada karşımda annesi, yanında semiha benzeri abla, yanımda yılmaz kombinesiyle maça başladık :D İlk önce baktım, "semiha ile yılmaz'ın annesi ne güzel anlaşıyor yahu.. birbirlerine de benziyorlar.. ne güzel ya, ailesine uyumlu bi kız bulmuş belli ki.. bu ne samimiyet.." diye düşünerekten içimde buna sahip olmamanın verdiği eziklikle garip bi kıskançlık anı yaşadım :D

ardından ben olayları gözlemlerken ansızın bir rahatsızlık hissettim.. "Yahu ne geniş ilişkileri varmış semiha ile yılmaz'ın. benim sevgilim masaya bi kız getirecek, dağıtırım ulan ben o masayı!" dedim ve biraz çekindim.

en son boyut olarak da yılmaz'ın bana aramızdaki arkadaşlığa bağlı olaraktan samimi samimi sohbet kurması semiha'yı rahatsız etmiyor mu acaba, dayak yemeyelim diye düşünmekteykeeeeeeen

yılmaz: "ablam evli." diyerek semiha benzeri ablayı gösterince beynim kısa devre yaptı o anda :D

"aa inanmıyorummmm!" diye verdiğim tepki, ablanın evli olmasına değil, ablanın semiha olmamasına verilen tepkiydi aslında :D

sonrasında ise uyku vaktimin geldiğini anladım ve çaktırmadan kendi içimde yaşadıklarımı kimseyle paylaşmadan eve bırakıldım..

tekrardan beni eve bırakan sevgili semiha benzeri ablanın eşine teşekkürler kucak dolusu :D

2 yorum:

  1. hahuh ben hiç böyle düşünmemiştim :D :D

    ablamda saf saf alyansını gösteriyordu :D

    hahuah öldük gülmekten ya :D

    semiha benzeri apla ;)

    YanıtlaSil