Pazartesi, Ağustos 31, 2009

Günaydıııın!

Saat 08:00

Uyumadım ben bu gece.

İyi yedin, buna mı başlık açıosun, yer işgal ediyosun demeyin.

Uyumıcam da onu söylemeye geldim.. akşama bu topak'da bu durumun insan vücudunda yarattığı etkilerden söz edicem..

belki akşama mecalim kalmaz dierekten sabahın 8'inde açtım topaamı

haydi vatana, milllete, hayırlı olsun..

hadi kızlar sabah sporuna ^^



Saat 14:00

saat 8'de annem işe gitmek için kalktığında o saatte uyanık görüp sabah sabah vıdı vıdı yapmasın die uyuyo numarasına yatayım dedim..

açtı, kapıyı, kontrolünü yaptı, çıktı..
ardından o hazırlanasıya kadar benim içim nasıl bir geçmişse gözümü açtığımda saat 2 idi ve tepemde halam dikiiliyordu..

noluyor lan dedim, salak oldum..

çünkü bekler psikolojiyle uyumuştum, saati hala 8 sanıyordum ve halamla annemin yerlerini karıştırdım o iki saniyelik uyku sersemliğiyle annem halam olmuştu layyyn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder