Pazar, Ağustos 23, 2009

pof pof pof

işte tam olarak bu sayfayı çok özlemişim :))

İnsanın yazdıkça yazası geliyor burda.. neymiş o wordpress.. ıkınarak yazıyordum orada yahu.. insanın ilkleri çok önemli tabi.. burada yazmanın asortik bir yanı var. wordpress'de ise bi donukluk, bi soğukluk var.. sanırım profesyonelliğin getirmiş olduğu kendini beüğenmişlik havası wordpressdeki.. ukala wordpress, ayrıldım senden :)

bir de yazılarımı buraya taşıyabilsem, dünyalar benim olcek.. hadi bakalım gali..

pof pof..

içerden gümbür gümbür Selda Bağcan tınıları yükselirken yazmak zor oluyor.. Bizimkiler uçuşa geçmişler anlaşılan.. kulaklıkla bastırıp devam etmek lazım.. zaten yazmayı unutmuşum.. sonradan eklenmiş gibi hissediyorum yazma becerisi bana.. ilk blogum gibi ^^

nys.. hoş geldim, dimi blogspot ^^
seviyorum seni <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder