Çarşamba, Ağustos 26, 2009

Anne vs. Kızı

Saat dört çeyrek.

Annemin çişe kalkışıyla irkildim. Blog okumaya öyle bir dalmışım ki.. Gece gece beklenmedik bu ses, sanki mağaradaymış gibi olan psikolojik harmanımı dağıtıp yerimden sıçramama sebep oldu. Annem kapıyı açtı.. Öyle bir baktı ki şaşkın şaşkın, sanki gerçekten mağaradaydım, hatta mağara insanına dönüşmüştüm, inandırdı bir beş saniye o bakışıyla buna.

-Ne yapıyorsun bu saatte?

vuhuu.. mağaradan çok uzaklarda odamda, anne şefkati ve hırçınlığıyla başbaşaymışım..

+hiç..

Yani ne denilebilir ki bu noktada. Evet tabi ki hiç bir şey..

-Betin benzin solmuş iyice. Uyku düzenini bozdun değil mi.. yat hadi yat..

+Tamam :/

------------------------
Tam bu yazıyı yazmakla cebelleşirken tekrar bir baskın olur ve bu sefer açık olan kapının kenarına tıklatılır..

-Yattt yatt
+Yahu tamam, bir şey yazıyorum yarım mı kalsın?
-hof hof hof hof

Yanaklarını şişirip hızlı hızlı bunu yapınca çok sevimli oluyor, amma velakin sinirimi bozmaktan da geri durmuyor o yandan, beri yandan, öte yandan..

Ve şimdi burnuma gelen sinek öldürücü ilaçtan anlıyorum ki; bu saatte annemle benim birbirimize karşı olan sinir katsayımızı yükselten şey lanet bir sinekmiş.

Hep beraber o sineği lanetleyelim!!

İnşallah 100 kiloluk kan gölü birini ısırırken iğnesine kramp girer!

İnşallah annemin üzerine sıktığı yeni parfümünü sevgilisi beğenmez de ayrılık sebepleri olur!

İnşallah sineklerin yüz karası die adı çıkar, onuncu köyü bulamaz da damda yatar!

İnşallah kanatlarına pekmez yapışır da birileri üstüne yoğurt döküp yer!!!

Amiiiinnnn!


Şu anda sahuru yapan ve yapmış olup sıcak yataklarına dönenlere hayırlı iftarlar efenim..

Pff bu saatte beni kim görüyo ki de halka sesleniyorum ben yahu.. neyse.. sevaptır..

Bir sürü yeni blogla tanıştım bu geceki arayışımda.. Bi sürü güzel şeyler okudum.. Mutlu oldum ve yeniden şevklendim..
Sanırım ben yeniden geldim :)

3 yorum:

  1. Cadilozzzzzzzzzzz bak bu senin yan tarafta duran ağız diş dudak kombinasyonu var yaa.. Biz bugün ylmz la onun kritiğini yapıp abi bu kız harbiden harcanıyor, tasarım anlamında çok başarılı dedik.

    Dedik te ufak bir inceleme neticesinde resmin orjinal halini buldum :) http://intoyourheart.deviantart.com/art/sunbeam-stop-tugging-me-37125392 adresinde inceleyin :P

    Bu da yeni blogundaki ilk gereksiz yorum olsun :P

    YanıtlaSil
  2. ahaha :D yok cnm o kadarda diil varolcum.. ben en fazla paintle kalp çizebiliyorum :D

    YanıtlaSil
  3. uzuldum o sinek icin yahu

    YanıtlaSil