Çarşamba, Ocak 14, 2009

Elveda güz yarıyılı artık kalamıyorum 8)

"Sınıfın onuru"nun kendini beğenmişlik yazısını okuyorsunuz şuan :D


Ekonomi'den geçen 3kişiden en iyisi oldum 8) zaten tek korkulu dersim oydu.. Onu hallettikten sonra, Level 2 vizesinden kaldığım matematik dersiydi! bugün de bu yükten kurtulmuş biri olarak sevenlerime ve beni yaratanlara teşekkürlerimi sunuyorum burdann.. Matematikten 70 almamı sağlayanlar listesini açıklıyorum :D




♥sevgili sevgilim Tolgay'a :)) gecenin körüne kadar beni çalıştırdığı için
♥2 tane soru çözüp bi halt yaptığını sanan açelya'ya :P şaka yapıyorum ya :)) kızma :))
♥Ve 10puan verip 60'ımı 70 yapan ve göz kırpıp gönderen sevgili hocama çok tşkler ! :))


Açıklanmayan 5 sınavım daha var.. Onlardan pek şüphem yok.. Bu yüzden hep beraber! arka taraf eller havayaaa



Elvedaa güz yarıyılı
Artık Kalamıyoruuuuuum
bir başkayım bu dönem
DC alamıyorum :Ç

Seneye 1. dönemden hiç ders almayacak olmak ne hoş duygu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder