Çarşamba, Ocak 14, 2009

Tourism Club

Okulumuzun faaliyeti olmayan ama uzun zamandır bulunan kulübünü devir aldık.. 2 yıllıklarla birlikte bu işi en iyi şekilde yönetmeye karar verdik..

Kulübün eğitim sorumlusuyum :)

bir şeylerin sorumlusu olmak ve çoğu şeyde etken olmak çok güzel bir şey.. Tabi final haftamda kulübün standlarıyla uğraşmak, parti organizasyonunu düzenlemek finallerimin vizelere göre daha düşük olmasına sebep olsa da ben çok mutlu oldum böyle aktif bir faaliyette yer almaktan..

Güzel bir "welcome party" yaptık geçen cuma.. Orada sunuculuk yaptım :) Bi sürü yarışma felan yaptık.. Mikrofon tutmak beni heyecanlandırmıyor.. Yaşasın okul koroları :) Ortaokulda "3 köpek" şarkısındaki en küçük köpeği solo şekilde söyledikten ve tüm okulun önünde "hef hef hef" diye havladıktan sonra sahne utancı diye bir şey kalmadı bende :)

Neyse.. Şubat'ın sonunda Frig vadisi araştırma ve inceleme gezisine gidiyoruz.. İlk olarak içinde bulunduğumuz şehri gezme kararı aldık ve organize ettik

Eminim ki çoğu insan Frig Vadisi hakkında en ufak bir şey bile duymamıştır.. Eskişehir, Kütahya ve Afyon Valilikleri en sonunda akıllandı da tanıtım ve iyileştirme projesi başlattı.. Frigyalıların uzun süre yaşadığı bu yeri görmelisiniz.. Tabi iyileştirme çalışmalarından sonra.. Friglerin yüzyıllarca yaşadığı ve bozamadığı yeri, biz yamyam yeni dünyalılar 20-30 sene içinde mahfetmişiz.. Umarım en kısa zamanda koruma altına alınır bu bölge..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder