Cuma, Aralık 25, 2009

Flip Flap

Bloguuum :) Ben çok mutluyuuum :))

İşi gücü, okulu bırakıp kendimi sanata adamayı heves etmiş, kendini ıkına ıkına tutan biriyim.. Malum..

Eve kapattım kendimi blog, uyumadım da erkenlerden kalktım, çayımı da yaptım, hüpürdettim de içtim. Ama tutup da aynaya hiç bakmadım bir haftadır. Güneşi almadım odama, ben de doğmadım ona. Yok kendimi salmadım, odamı dağıtmadım, yemeğimi yedim aksatmadım. 10 yıldır hapishanede yaşayan birinin düzeninde yaşadım. Sıradan, tekdüze ve hapis!

Sonra dedim ki blog; "Noldun sen?.. Sen bu değilsin.. Hani resim, hani fotoğraf, hani illüstrasyon??" İlk önce bir kitap bitirerek başladım, sonra Mesnevi'yi yarıladım. Ardından aldım elime kağıdı kalemi.. Yaptım blog. Yapabildim. Buldum ruhumu..

Bir yılbaşı tebrik kartı, bir de illüstrasyon yaptım. Ve kıçım kalktı blog. İnsanlar o kadar beğendi ki, en tepedeyken jübile yapasım bile geldi bi ara :D İllüstrasyonlarımı profil resimleri yaptılar blog. Bana ne kadar destek olduğunuzu bilemezsiniz.. Canım Elifcim ve biricik Sendegülcüm..

Durmak yok, bloga ve illüstrasyona devam! Çok siyasi oldu, ama oy toplamam lazım :P

1 yorum:

  1. cok dikkattimi cekti gercekten tanısmak ıstıyorum bu duygu ve dunceyı yasayanın elınden resme dususu benı muazzam etkıledı blog

    YanıtlaSil