Cuma, Ekim 31, 2008

İşte Geldim Burdayım, Ben Bu İşte ustayııım 8)



Yenilenmem de emeği geçen sevgili Sem , Varol ve ylmz'a bi dolu teşekkür ediyorummm :) pek bir müteşekkir oldum hostumu sağladıkları, isim hakkımı uzattıkları için ve diğer yardımları için..

Ben de yeni döneme, yeni bir wordpressli seneye başlıyorummm :))

Hayal Fabrikası wordpress'de 1 yaşında. Ben de ona bir hediye verdim.. Uğraşıp didinip bir tema hazırladııım :) üşengeçliği bir kenara bıraktım diyemiyeceğim; çünkü diş doktoruna gitmemek için bahane aradığımdan bu işle meşgul oldum :P Napıyım, korkuyorum. Herkesin bir korkusu vardır.. Karanlık, öcü, böcü, böcük, yükseklik, göğüs kaldırtmak, botox yaptırtmak vs vs. :P ben de dişçi amcadan korkmaktayım işte.. 20lik dişlerim çıktı sayılmakta.. iteleme yapabilirmiş diğer dişlere. o yüzden bir gidip görünmem lazımmış, çektirmesem de baktırsam da olurmuş amma velakin tutarda illa çekicem derse ihtimali de var.. Hadi doktor psikopatsa ve illa beni yatırıp dişlerimi çekmek isterse, bi çekesi varsa :| aman allaıııım :| üşeniyorum öyleyse yarın!

Bu hafta sınav haftam oluyor.. Ama şöyle; bu cuma başlıyor ve güya sınav haftam oluyor.. Bir ara tam anlamıyla çalışmaya başlamalıyım :/ nasıl çalışacağım konusunda pek bi bilgim yok.. e malum ilk vizem.. Artık elime nasıl gelirse öyle elden geçiricem korkulu derslerimi..

Bu hafta içinde eskişehir'e uğradım bir.. Nereye kafanı çevirsen heykel.. Bir şehir sanatsal açıdan anca bu kadar gelişebilir Türkiye'de. Hayır yermiyorum! çoğu avrupa şehrinden güzel bi şehir. Çok fazla kültürel ve sosyal aktiviteleri var. Her akşam bir tiyatro, bir konser, bir eğlence var. Bu afyon'da yapılsa kimse katılmadığı için iptal edilir kesin.. hem söylenen hem katılımda bulunmayan bir üniversite gençliğine sahibiz. Neyse.. negatif bir yazı olsun istemiyorum..

İyiki wordpresse geçtin hayal fabrikası.. Nice wordpresslere :)

Umarım bu 29 Ekim'e gereken özeni göstermişsinizdir.. ben pek gösteremedim.. 85 kere maşallah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder