Pazartesi, Ekim 06, 2008

3 Gün, 3 bavul



"Hazırım, Hazırım, Hazırım!!" Sünger Bob repliğidir kendisi.. Bunu söylerken gözleri büyür bizim yağız karakterin, heyecanlanır, zıplar, hoplar o sünger bacaklarının üstünde.. Pek bi sevindiriktir, istediği bir şeye hazırdır..

İşte aynı o şekilde ben de; Hazırım, Hazırıım, Hazııırıım! :)

3 gün uğraştım bu hazırlığı tamamlayabilmek için..

1.gün; sadece bavulları depodan çıkardım, 2. gün; alışverişden aldıklarımı geçen senekilerimin yanına koydum, 3. gün; bütün gündüz uyuşuklanıp akşama bi çırpıda bavulu topladım :))

Beni takip eden biri için 3 gündür bavul toplayan, uyuşuk bir insanım; ama öyle değil işte, 3gün uyuşukluk yapıp 1 saate 3bavulu kapıya dizmiş bir şahsiyetim ben :D guinness rekorlarında yeni bir rekoru burdan taktim ederim; en hızlı bavul toparlama ödülüüüü!

Pazartesi her zamanki garajdan, diğer bir her zamanki garaja inicem.. 3 bavulum, bir sırt çantam ve laptobumu yurduma kadar taşıyacak olanlara şimdiden buradan kucak dolusu sevgiler ve selamlar :)) iyi ki varsınız! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder