Perşembe, Temmuz 31, 2008

1 Günlük Seyahatimin Ardından..

Bol bol resim çekmek isterdim ama ne yazıkki şu olaydan dolayı bu yenilikleri yazılarımla tasvir etmeye uğraşacağım..

Bahsi geçen bir günlük Afyon yolculuğum, nam-ı değer üniversite şehrim..

İlk olarak yaz okulunda olanlara sabır diledikten sonra yazıma başlıyorum :)

Otobüs Yimpaş'ın yanından geçtikten sonra pür dikkat cama yapıştım yazın buralar nasıldır diye.. Yemyeşil.. Evet Afyon yemyeşil.. o ağaçsız diye küçümseyip dalga geçtiğimiz yerdeki ağaçlar kocaman ve bol yapraklı, çimler gür gür.. İki yolu ayıran bölümlerdeki peyzaj çalışmaları bir harika olmuş.. Kaç renk çiçek varsa hepsini ekmiş, şekilli şekilli dizmişler.. Görünüş itibariyle pek albenili geldi bana..

Neyse indim.. Otogar bildiğimiz otogar hala.. Oraya da bi değişiklik şart ama belediyesi kör müdür nedir..

Şu bankalar caddesindeki ömrümüzden bıktıran iki yol arasındaki kendini kaldırım sanan salak çıkıntı yok artık! Bu mutlu haberi paylaşmaktan gurur duyuyorum :D O çıkıntı yüzünden kaç kez suratımın üstüne dolmuş aynası yeme tehlikesi geçirdim ben.. ahhh ah. Neyse işte o trafikte tırmanmaya çalıştığımız o çıkıntıyı söküp yerine ışıklı kenarlıklar yapmışlar.. Pek iyi olmuş..

Anemon otelin inşaatı bitmiş.. Son model ve baya güzel bir otel olmuş.. Seneye inşallah turizm çalışmalarımızı orada yaparız :)

Ambar yolu, su döken kadın heykelinin oradaki yükselip giden salak inşaatta bitmek üzre.. İnce işi kalmış.. Kaldırıma kadar fışkıran inşaat alanı yüzünden altından geçerken kafama kaç kere su damlamıştı da gidip banyo yapmıştım onun yüzünden defalarca.. Bundan da kurtulduk yani..

Corner cafeye tavla gelmiş :D bundan çok memnun kaldım çünkü en çok gittiğim yer olur kendileri.. Artık tavla oynamak için adres değiştirmeme gerek kalmadı.. Sabah akşam corner :P

Garanti bankasının görüntüsü her yerde değişti, biliyorsunuzdur.. O bulunduğu yerde pek güzel yakışmış o sokağa bu değişiklik.. Ayrıca Ambaryolunda Bim'in yanına bir Garanti Bankası daha açılmış.. Alabildiğine dolmuş yol..

Zekiler markette bir değişiklik olmuştu tam ben giderken.. İç ve dış mimarisini değiştirmişler ve son moda bi görüntü oluşturmuşlardı.. Yandaki manav da aynı mimariyi kullanmış.. ve güzel bi ikili oluşturmuşlar.. :) Afyon'un sokak arası manavlarının yanında pek bi sosyete kalmış yani :)

Başka başka yerler gezemedim bir gün içerisinde.. İşte bu kadar gördüğüm.. Hoşuma gidiyor o şehrin değişmesi.. Çünkü çok gerekli..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder