Salı, Temmuz 29, 2008

Sisli Puslu Bi Gün

Aslında değil.. Gayet sıcak ve bunaltıcı Temmuz sonu günlerinden.. Ama içim sıkılıyor.. Panik atak geçiriyorum.. Puslanıyor ortalık :|

Bu gece evden kaçıyorum.. Kocaya :| Babam izin vermedi bir günlüğüne Afyon'a gitmeme, ben de kaçıyorum.. az onra gidip biletimi alıcam (:

Key ödemelerinin lanet sitesi açıldı bugün.. Babam ne kadar çıkarsa sana vericem onu demişti.. Umutla bol sıfırlı bir rakam bekliyordum, 24 yetele çıktı :/ Hayallerimle birlikte key'in de canı cehenneme gitti!

hamur işi yapmaya elim yatkınmış.. Keşke seneye yurda fırın götürebilsem.. 7/24 tatlı yaparım.. Hatta satarım kızlara :D okulda stand bile açarım bu becerimle :D o derece havalandırdılar beni.. un kurabiyemden sonra tuzlu çay kurabiyem de baya rabet gördü.. [rabet böylemi yazılıyordu?]

saçlarım hızla dökülmekte.. Kel kalacağımdan şüphelerim var.. Olsun güzele kellik de yakışır diyerek kendimi avutuyor ve saçıma bakım için milyonlar vermekten yakayı son anda kurtarıyorum..

Neyse Kamil Koç bilet almam için beni bekler.. Bilet kalmayacak biraz daha oyalarınırsam!

adios! arivederçi! bla bla bla ite.. görüşürüz :P

o_0>Gulb!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder