Cumartesi, Mart 28, 2009

Bavul Faslı 4

Evet, bu başlıkla birlikte her bavul toplayışımda işten kaçıp bloga yöneldiğimi anlamış bulunuyorum :))


Bence 4 sene sonra "Bavul Faslı 785647 in the end"i yazıyo olacağım..


~~~~~~~~


Güzel bi tatilim oldu.. hiç bir şey yapmadan yattım :) bir ya da iki kez sokağa çıktım.. Beynimi ve vücudumu dinlerdirdim.. Döndüğümde yapacağım değişikliklere karar verdim.. Hoş bir tatildi..



Dün çok fazla düşünmekten sapıtıp dudağıma taktırdığım piercingi söylemiyorum bile :|
acımadı kiiii :))
Ama şimdi biraz problem yaratıyor.. Sürekli teramisinlemek gerekiyor, yoksa mikrop kapacak.. Teramisin yemekten midem antibiyotik doldu.. Dudağım da biraz şişti.. Oynuyorum unutup unutup..
banane! Yakıştı! kim ne derse desin, ben beğendim!

Küpe deliğini sanki Allah doğuştan verdi, ne var bu da süs.. İnsan kendine neyi yakıştırıosa yapabilir, değil mi? Herkes özgür sanıyordum ben! Yakıştı yakıştı ^^



Çok kendini beğenmiş oldum ben iyice yaa.. Hele ki vizeleri de hiçbir ders bırakmadan alnımın akıyla alınca..
semih'in tepkisi süperdi ^^
"İstatistik"in açıklandığını haber verdi.. "aa bakayım" diyerek not açıklama sitesine doğru yola çıktım..
Bu arada semih "40 ile AA bile gelebilir." demiş.. notumu öğrendim, semih'in bu yazdığını okudum :D
ve "semiiih 80 almışıııım" dedim :D Semih is offline yazısı çıkıverdi bi anda :D bi daha bana sormıcakmış bişey (: ihihi
çok sevindim.. çünkü artık "Akdeniz Üniversitesi"ne geçmemem için önümde engel kalmadı.. Eğer bu notları bu şekilde tutarsam ortalamam 3.00 olacak ve başvurmaya yüzüm olacak..

Hadi bakalım, hop hop hop ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder