Pazar, Ekim 14, 2007

Blogdan Uzaklarda


Blogdan, netten, Antalya'dan hatta ve hatta kendimden uzak 1 ayın ardından yine aldım klavyemi elime..
Afyon.. Benim üniversite şehrim.. Çoğunun nefret ettiği benimse hala umutla baktığım şehir.. İnsanlarının yobazlığına direnmeye çalıştığım ve bir gün geliştiğini birilerinin göreceğine inandığım şehir.. Benim tatlı şehrim :)

Hayatımın en güzel yıllarına tanıklık edeceğine inandığım şehir.. Şimdiden benimle bir çok şey paylaşmış olan şehir.. Çoğunun hayallerinde iken benim göğsümü gere gere "üniversiteliyim!" diyebilmemi sağlayan şehir.. Sucuk dönerini henüz tatmadığım ama kaymağına doyduğum şehir.. Benim tatlı şehrim :)

Şiir tadında oldu.. Olsun.. Gaza gelince bu çıktı işte :D İnsanların umduklarını bulamadıklarında vazgeçip olanı bitini kötülemelerinden nefret ediyorum.. Umduklarını arasalar yanı başında bulacaklar.. Afyon'u güzel kılacak olan insanlardır.. Bir kaç arkadaş, her şeyini paylaşabileceğin bir sevgili belki de.. Afyon'u güzel görmeye yeter.. Ah bi de zavallı insancıklar bunu görse ;)

Mutluyum.. Olmamam gereken yerdeyim ama yine de mutluyum.. Çünkü umutluyum ! Her şey güzel olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder